Jollei naapuri lopeta kympiltä musiikin kuuntelua, soitan kytät.
Saavat rikosrekisteriin merkinnän: D Kiva sit hakea uusia töitä hahahhah
Kommentit (17)
Eikö sulla tullut mieleen, että voisit koputtaa ovelle ja pyytää hiljentämään musiikkia? Eivät välttämättä itse tiedosta, kuinka kovalla on. Vai oletko vain läpimätä ilkeä ihminen?
Tilaa mieluummin itsellesi kalterikyyti. Putkassa voit viettää rauhallisen ja turvallisen yön.
Ei ne mitään rikosta ole tehneet. Sen sijaan poliisit vittuuntuu kun joutuu lauantai-illan kiireiltä tommosta selvittelemään.. Ole aikuinen ja mene ihan pyytämään että laittavat hiljemmalle. Luultavasti ovat pahoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla tullut mieleen, että voisit koputtaa ovelle ja pyytää hiljentämään musiikkia? Eivät välttämättä itse tiedosta, kuinka kovalla on. Vai oletko vain läpimätä ilkeä ihminen?
Ei ole suositeltavaa mennä itse henkensä uhalla juoppojen ovelle.
Hevii saa soittaa vaikka läpi yön. Mutta jos räppiä, niin ole hyvä, soita vaan kytät. Toivottavasti saavat syytteet korvien ja sielun kiduttamisesta.
Teillä säätiön/sossun asukkailla ei ole sananvaltaa osaketaloissa. Te lennätte ulos nopeasti.😃
Vierailija kirjoitti:
Joko soitit?
Tottakai soitin nyt vartoilen koska tulevat ja vie taas naapurin miehen putkaan:D
Ei kannata yleensä soittaa melusta ennen klo 24 vapaapäivän vastaisena iltana tai ennen klo 23 arkipäivän vastaisena iltana. Rikosrekisteristä höpiseminen oli tyhmää.
Eikös hiljaisuusaika ala viikonloppuisin 23? Meillä ainakin.
Mikähän on rikosnimike?