Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei enää kauaa kun saan kohdata lastani työharjoittelussa nöyryyttäneen esimiehen kasvoista kasvoihin

Vierailija
01.10.2016 |

Mutta hänpä ei tiedä sitä, vai tietääkö.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöyryytti vai kasvatti?

Vierailija
2/10 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärräthän sinä että olet kuullut vain lapsen version tapahtumasta.

Versioita on yhtä paljon kuin tapauksella on todistajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nöyryytti vai kasvatti?

Toisten edessä nolaaminen so nöyryyttäminen ei ole kasvattamista. Kasvattamista on keskustelu asiasta.

Vierailija
4/10 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärräthän sinä että olet kuullut vain lapsen version tapahtumasta.

Versioita on yhtä paljon kuin tapauksella on todistajia.

Tiedän esimiehellä olleen työntekijän mukana nöyryyttämisessä, joten tapaus on ilmiselvä.

Vierailija
5/10 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 22 v ja valmistun keväällä amiksesta ja täytyy myöntää, etten yhtään ihmettele että monella jää koulut kesken. Työssäoppimispaikoissa joutuu vastaanottamaan ihan kaikenlaista johon ei kukaan puutu, ellet itse uskalla viheltää peliä poikki. Monella on liian iso kynnys ilmoittaa epäasiallisesta käytöksestä vastuuopettajalle ja mielummin päädytään keskeyttämään koko työssäoppimisjakso/koulu. Itselläkin on ollut (3 toppia tehty) monia tilanteita joissa oon vaan siunaillut olevani jo 22 v, osaavani suodattaa kuulemaani ja antamalla osan paskan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta suoraan ulos

Vierailija
6/10 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Joo. Mä tiedän, että lapseni kestää paljon, mutta nyt on raja ylitetty. Moinen esimies alaisineen on roskasakkia.

Vierailija
7/10 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, uskon sen. Ja on täysin oikein että viet asian eteenpäin, niin pitkälle kuin tarve vaatii :) lapsellesi tsemppiä! -5

Vierailija
8/10 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on jäänyt aikanaan amiksessa työharjoittelu kesken epäasiallisen kohtelun vuoksi. En mä ollut mikään harjoittelija, vaan orja, jolle mitään ei opastettu kunnolla ja perästä kuului huudot.

Kävin koululla avautumassa, käskivät seuraavana aamuna viemään avaimet töihin ja lähtemään pois. Koulu oli työpaikkaan yhteydessä sen jälkeen.

Vielä vuosia tapauksen jälkeenkin koen ahdistusta.

Vierailija
9/10 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu siltä, että voisin laittaa vaikka kympin vetoa siitä ettei kyseessä oleva esimies tule paikalle.

Vierailija
10/10 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ikimaailmassa kertonut työharjottelussa, koulussa tai missään muuallakaan tapahtuneesta nöyryytyksestä vanhemmilleni. Mitään niin pahaa ei voi sattua, ettei heidän sekopäiset reaktionsa tekisi asiaa pahemmaksi. Toivottavasti aloittajalla ei ole samaa vaikutusta lapseensa.