Seuraako joku tosiaan näitä ohjelmia tv:tä,
Kuten Team Ahma,Pulkkinen jne.? Ihan hirveää kuraa jostakin 80- luvulta. Suomalainen tv- tuotanto ei osaa uudistua ja aina mennään sieltä missä aita on matalin, katsojia aliarvioiden.
Kommentit (8)
Taidat olla ainoa kun tiedät ne huonoksi.
Mä en seuraa mitään suomalaisia sarjoja telkkarista.
Vierailija kirjoitti:
Kuten Team Ahma,Pulkkinen jne.? Ihan hirveää kuraa jostakin 80- luvulta. Suomalainen tv- tuotanto ei osaa uudistua ja aina mennään sieltä missä aita on matalin, katsojia aliarvioiden.
ÄLÄ KÄY PÄÄLLE! Ihme nostokurki koko kaveri....
Pulkkinen on kulttiohjelma! Nää Posset ja muut ns. nykyiset hauskat ohjelmat on takalistosta. Tai ehkä se on ikäkysymys. Kummelit, Velipuolikuu, Pulkkinen, Soitinmenot, Spedeshow iski tällaiselle alle 50-vuotiaalle muijalle.
Vierailija kirjoitti:
Pulkkinen on kulttiohjelma! Nää Posset ja muut ns. nykyiset hauskat ohjelmat on takalistosta. Tai ehkä se on ikäkysymys. Kummelit, Velipuolikuu, Pulkkinen, Soitinmenot, Spedeshow iski tällaiselle alle 50-vuotiaalle muijalle.
Mä tykkään mm. VPK:sta, Julmahuvista, Tabusta, Putouksesta ja Kingistä. Olen huumorin suhteen aika kaikkiruokainen ja tietynlainen hulluus ja heittäytyminen ilahduttaa. Näin yli viiskymppistäkin muijaa. ;)
Uutisvuotoa ei enää viitsi katsoa, rasistikortti viuhuu jo liikaa.
Pulkkinen ei ole kuraa -ei todellakaan.