Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko outoa käytöstä? (lasten mummo)

Vierailija
01.10.2016 |

Kun meidän lapset on vaikka syömässä niin lasten mummo saattaa läväyttää tissin lapsen olkapäälle ja sanoa ota siitä. Tai sitten lasten pappa alkaa puristella mummon tissejä (no tämä ei ole niin paha kun tuo toinen, mutta outoa silti). Onko teistä tämä soveliasta käytöstä lasten kanssa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs olette mieltä? Voittaako tuo aivopieru Huonoin Provo 2016 -palkinnon?

Vierailija
2/6 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä provo? Pakko olla. No varalta: on outoa käytöstä, ei vierailtais/tavattaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei ole provo vaikka se siltä varmasti kuulostaa. Ymmärrän hyvin jos ette usko tätä. Ap

Vierailija
4/6 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mummo kuljeskelee kotona tissit paljaana? Vai miten se muuten läväyttää rinnan olalle?

Vierailija
5/6 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mummo kuljeskelee kotona tissit paljaana? Vai miten se muuten läväyttää rinnan olalle?

Ilmeisesti jostain paidan alta sen esille ottaa. En minä tiedä kun en ole ollut näkemässä. Mies tästä vain naurahti ja sanoi huh huh. Uskon tämän kuitenkin koska tiedän millaisia he ovat. Kerrankin minun edessä alkoi anoppi humalassa kaivamaan appiukon housuja auki ja tiedätte varmaan mitä alkoi tekemään. Tällöin meillä ei ollut vielä lapsia. Ja ei, en jäänyt katselemaan. Ap

Vierailija
6/6 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti jostain paidan alta sen esille ottaa. En minä tiedä kun en ole ollut näkemässä. Mies tästä vain naurahti ja sanoi huh huh. Uskon tämän kuitenkin koska tiedän millaisia he ovat. Kerrankin minun edessä alkoi anoppi humalassa kaivamaan appiukon housuja auki ja tiedätte varmaan mitä alkoi tekemään. Tällöin meillä ei ollut vielä lapsia. Ja ei, en jäänyt katselemaan. Ap

No mun lapset ei tuollaista mummoa tapaisi, muuta kuin niin että tulevat meillä käymään ja meidän talossa meidän säännöt. Älä altista lapsiasi henkisesti sairaille ihmisille, niin ettet itse ole turvana.

Onko tuo sun miehesikään ihan täysillä käyvä?

Toivon ja uskon edelleen että provo. Ihan siis sen takia, että av:lta pitää kysyä onko tämä normaalia/ok. Kyllähän hulluja on maailma täynnä, mutta harva niiden seuraan lapsensa lykkää.