Mies kertoo nyt miten miehen pitää pukeutua jotta saa naista!
Nuoremmille janttereille kerron nyt miten pukeutua jotta saa naista!
Ala keräämään vaatekaappiin näitä. Kyllähän näiden haaliminen maksaa, mutta ajan kanssa saat vaatekaapin näyttämään tältä.
farkut, vaalean- ja tummansininen
chinot, beige, valkoinen ja tummansininen
shortsit, beige ja tumma sininen
nappikauluspaita, valkoinen ja vaaleansininen
T-paita, valkoinen, navy ja harmaa
pikeepaita, valkoinen ja tummansininen, ehkä vaaleansininen. Ehkä joku keltainen
neule, harmaa, ruskea ja navy, ehkä oliivin vihreä
kengät, ruskeat nahkakengät, valkoiset tennarit
Näistä sekoittamalla saa vaikka mitä
mies
Kommentit (51)
Oon itsekin ihmetellyt, miten vaikeaa joidenkin miesten on tajuta, että vaatteet tekee miehen. Ja Suomessa on niin paljon täysin tyylitajuttomia miehiä, että jo ihan perussiisti pukeutuminen nostaa miehen statusta parhaaseen 40 prosenttiin.
On jo suurin osa noista, ei kylläkään naisten takia kun olen jo parisuhteessa.
M21
Vierailija kirjoitti:
Loaferit eli purkkarit unohtu
Loaferit ovat kyllä oikeastaan eri asia kuin purjehduskengät, vaikka samankaltaisista kengistä onkin kysymys.
Aloittaja kuvaili aika lailla minun vaatekaappini. Pystyn kirjaimellisesti pukeutumaan pimeässä, ja silti olen aina hyvin pukeutunut. Klassinen miesten vapaa-ajanpukeutuminen on maskuliinista, edullista ja äärimmäisen helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Loaferit eli purkkarit unohtu
Ei ole purkkarit, vaikka kaikki ei sitä vieläkään nähtävästi tiedä. Ihan perusasia mm. Usan itärannikolla että on sekä purkkarit että loaferit, ja purkkareissa on nauhat erotuksena loafereista. Ja eivät ole pappamaisia paitsi av:lla. Sopivat oikeassa yhteydessä chinoksien, teeppareiden ja golidzien kanssa.
Tuosta puuttuu paljon... Aika perusharmaa hiirulainen pukeutuu noin.
Esim. Marlboro Classicsin muuten hillityt ruutukuosit jossa on punaista tai oranssia paidassa. Se yhdistettynä sopivaan selkeään James Dean tyyliseen takkiin.
Minulta puuttuu ap:n listalta valkoiset chinot, shortsit, keltainen pikeepaita ja tennarit. Näistäkö se naisen saaminen jäi kiinni?
(Purkkaritkin on, mutta käytän vain purjehtiessa.)
Vierailija kirjoitti:
On jo suurin osa noista, ei kylläkään naisten takia kun olen jo parisuhteessa.
M21
Oletko se N17 135 kg:n poikaystävä? Olen kateellinen!
Ap ei ainakaan minua saisi tuolla tyylillä. Jotain särmää on oltava. Ystävällisin terveisin tasokas lady.
Varsinaiset wolf of wall street vaatekaapit teillä!
Vierailija kirjoitti:
Varsinaiset wolf of wall street vaatekaapit teillä!
Summaa aika hyvin tyypillisen naisen ymmärryksen miesten pukeutumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Unohditko muuten loaferit?
Ja muistakaa miehet, ei sukkia loafereiden kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Oon itsekin ihmetellyt, miten vaikeaa joidenkin miesten on tajuta, että vaatteet tekee miehen. Ja Suomessa on niin paljon täysin tyylitajuttomia miehiä, että jo ihan perussiisti pukeutuminen nostaa miehen statusta parhaaseen 40 prosenttiin.
Tämä on niin totta. Tyylitajuttomuus laskee miehen tasoa paljon enemmän kuin kuvitellaan. Sellaisia ihan perushyvännäköisiä miehiä on Suomessakin paljon, mutta kun tyylitaju on päästä varpaisiin hukassa niin miehestä tulee olemukseltaan epäviehättävä. Ap:llä on tuossa ihan hyvä lista. Tärkeää on myös kiinnittää huomiota siihen, että vaatteet istuvat hyvin. Erityishirvitys on liian lyhyt ja kireä paita (yleensä lyhythihainen kauluspaita), joita näkee jostain syystä varsinkin Suomessa valitettavan paljon.
Vierailija kirjoitti:
Nuoremmille janttereille kerron nyt miten pukeutua jotta saa naista!
Ala keräämään vaatekaappiin näitä. Kyllähän näiden haaliminen maksaa, mutta ajan kanssa saat vaatekaapin näyttämään tältä.farkut, vaalean- ja tummansininen
chinot, beige, valkoinen ja tummansininen
shortsit, beige ja tumma sininen
nappikauluspaita, valkoinen ja vaaleansininen
T-paita, valkoinen, navy ja harmaa
pikeepaita, valkoinen ja tummansininen, ehkä vaaleansininen. Ehkä joku keltainen
neule, harmaa, ruskea ja navy, ehkä oliivin vihreä
kengät, ruskeat nahkakengät, valkoiset tennarit
Näistä sekoittamalla saa vaikka mitämies
Löytyy jo kaikki.
Voi olla hyvä neuvo miehelle, jota ei vaatteet kiinnosta pätkääkään. Noiden kanssa voi tosiaan pukeutua pimeässä. Muuten kyllä tosi tylsää 😀
Tämä oli hyvä lista! Olisipa naisille samanlainen, yhtä yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla hyvä neuvo miehelle, jota ei vaatteet kiinnosta pätkääkään. Noiden kanssa voi tosiaan pukeutua pimeässä. Muuten kyllä tosi tylsää 😀
Pidätkö myös esimerkiksi pukua ja kauluspaitaa tylsinä? Monissa maissa yleisiä asusteita miehillä.
Unohditko muuten loaferit?