Pettäisitkö, jos olisit varma ettet jää kiinni?
Pettäisitkö kumppaniasi, jos avautuisi tilaisuus ja tietäisit ettei asia paljastu kumppanillesi?
Kommentit (18)
Todellisuudessa en tule koskaan pettämään. Ajatuksen tasolla kiihottaa, että joku toinen, tahollaan varattu ihminen ehdottaisi kertaluontoista 'vain kiimaista seksiä' -hetkeä (never gonna happen irl). Kyseessä on joku eläimellinen seksuaalinen draivi, joka kohdistuu johonkin toiseen, erilaiseen seksikokemukseen. m30
En. Olen sinkkuaikoinani saanut ihan tarpeeksi yhden yön juttuja ja kahden yön juttuja ja vakihoitoja ja muita kokemuksia. Ei ole mitään hinkua enää päästä kokeilemaan miltä se tuntuisi.
Mä en ole saanut kotona seksiä ylivuoteen. Ja sitäkin ennen vuosia muutaman kerran vuodessa. En usko seksielämän virkoavan enää koskaan. Olen kaikkea muuta kuin nunna, joten petän. Minä tarvitsen seksiä voidakseni hyvin.
Olen ollut uskollinen tässä liitossa 14 vuoden ajan. Ja aina ennen tätä liitoa. Jos seksiä olisi ollut, ei tätä olisi koskaan tapahtunut.
Pettäneenä olen ottanut nyt opiksi virheistäni ja panostan nykyiseen suhteeseni 100%!! Yli nelikymppisenä voi vielä oppia uutta ja toisaalta ehkä juuri elettyjen virheiden kautta on helpompi eheytyä. Nimim. Ei enää ikinä pettämistä
En pystyisi elämään itseni kanssa. Ja vaimo näkisi että jotain on pielessä. Unestakin herään ennen kuin petän! Kotona kaunis ja antelias vaimo ja hieno perhe, en pilaisi kaikkien elämää pettämällä.
Kyllä, jos olisin myös aivan varma, ettei vieraalla kumppanilla olisi minkäänlaisia tauteja ja häneltä olisi laitettu"piuhat poikki".
Vierailija kirjoitti:
Pettäisitkö kumppaniasi, jos avautuisi tilaisuus ja tietäisit ettei asia paljastu kumppanillesi?
Riippuu siitä mikä teillä on tilanne parisuhteessa.
Vastaus on Kyllä tai Ei
En pettäisi, koska tiedän että jälkeenpäin katuisin sitä ja inhoaisin itseäni. Hetken nautinto ei ole sen arvoista.
En ole kiinnostunut edes seksistä satunnaisen ihmisen kanssa. Ainoastaan parisuhdeseksi rakkaan ihmisen kanssa kiinnostaa, enkä osaa nähdä rakastuvani kehenkään ilman että olemme suhteessa ja opin siinä tuntemaan ihmistä paremmin. Pettämistä pidän ällöttävänä.
Joten vastaus kysymykseen on en.
En ole koskaan tahallani pettänyt miestäni. Mä olen vain harvinaisen hyvännäköinen nainen, vaikka sen itse sanonkin. Sit miehet tulee aina juttelemaan. Tuntuu niin ihanalta saada huomiota ja mä sit vain aina retkahdan. Olen siis oikeesti hyvätapainen ja mulla on hyvä mies enkä halua rikkoa perhettämme. Teen vain paljon reissuhommia ja sit näitä vain sattuu.
En ole 6 vuodessa tavannut ketään joka kiinnostaisi enemmän kuin oma mieheni. Eli en pettäisi.
En uskalla. Kissani on aika ovela ja saisi kuitenkin selville jos rakastaisin jotain muuta.
M
En, ei kiinnosta. Olen elänyt mieheni kanssa 25 vuotta pettämättä kertaakaan, eikä ole ollut edes vaikeaa. Tässä iässä (yli 50) alkaa jo homma muutenkin kyllästyttää. Jos hädin tuskin jaksan harrastaa mokomaa hinkkausta oman mieheni kanssa, miksi helskutissa menisin hakemaan vielä muualta lisää?
Kyllä. Tämä liitto on jo taputeltu ja ero on edessä kunhan lapset hieman kasvavat. Jos ei olisi lapsia, niin olisin lähtenyt liitosta jo ajat sitten.
En. Ei ole mahdollista harrastaa niin hyvää seksiä että se korvaisi jälkikäteen varmaan vuosia seuraavan syyllisyydentunteen ja itseinhon.
En pettäisi miestäni koskaan. Olen sitä mieltä, että jos tekee mieli pettää, niin silloin ei pidä olla parisuhteessa. En tietenkään ole 100% varma, mitä mieheni päässä liikkuu, mutta uskon, ettei hänkään koskaan pettäisi minua. Rakastamme toisiamme yhtä paljon, kuin tavatessamme. :)
Tottakai huomaamme, jos joku on erityisen kaunis tai komea, mutta se ei tarkoita, että kyseisen henkilön kanssa haluaisimme mitään tehdä. Kerran mieheni sanoi "Vastaan käveli ihan sinunnäköinen nainen. Hän oli tosi kaunis" En tiennyt pitikö olla mustasukkainen vai pörröttää miehen päätä ja nauraa :D
Kaikista asioista kannattaa puhua puolison kanssa. Kommunikointi kun loppuu, loppuu myös suhde.