Tein itse pizzaa ja mies rupes valittaa täytteistä
Melkeen kaikissa oli kinkkua (muiden täytteiden ohella). Mies totes tosta silleen ylimielisenä että " miksi melkeen kaikissa on kinkkua, oliko kinkku tarjouksessa?" Silleen ivalliseen tyyliin. Tuli paha mieli...
Kommentit (25)
Sinä päätät itse, miten koet kokemisen. Jos tuosta tuli paha mieli, kannattaa miettiä, että miksi. Seuraavalla kerralla tee ruokaa vain itsellesi ja sano miehelle, että rahat on vähissä, ei ole varaa ruokkia kahta yhden palkalla.
olisit sanonut sille että haista sinä homo pitkä vittu ja työnnä nyrkki perseesees, oli muuten viimenen kerta kun teen ruokaa!
Vierailija kirjoitti:
Sinä päätät itse, miten koet kokemisen. Jos tuosta tuli paha mieli, kannattaa miettiä, että miksi. Seuraavalla kerralla tee ruokaa vain itsellesi ja sano miehelle, että rahat on vähissä, ei ole varaa ruokkia kahta yhden palkalla.
Eli ylireagoinko?
Ap
Onko voileivässäkin sinusta täytteitä? Vai olisivatkohan kyseessä kuitenkin päälliset?
Olisit sanonut että eikun se on sun isäs. Sitkeä oli irrottaa lihat, mutta näyttää kelpaavan. Hyvä, nimittäin sitä on koko talveksi tuolla pakkasessa.
Miksi et kysynyt mitä toinen haluaa täytteeksi?
Me teimme omatekoisia pitsoja mieheni kanssa siinä oli kaikenlaista täytteitä ajattelimme kokeilla miltä ne maistuvat ja mitä kukin molemmista halusimme täytteeksi. Muista ensi kerralla ottaa mies mukaan kauppaan saatte molemmat sellaiset mistä pidätte
Kuinka monta pizzaa teit, kun melkein kaikissa oli kinkkua?
Teen kohta kaksi pellillistä pizzaa ja toiseen laitan kinkkua
loraus risiiniöljyä seuraavaan pitsaan. niin silloin ei ukkeli kerkeä suutaan soittamaan.
hanska kirjoitti:
Onko voileivässäkin sinusta täytteitä? Vai olisivatkohan kyseessä kuitenkin päälliset?
No periaatteessahan ne täytteet jää pizzapohjan ja juuston väliin.
Lisäks, millanen ihminen pitää olla jaksaakseen nillittää jostain tollasesta :D Jaxuhaleja
Vierailija kirjoitti:
Teen kohta kaksi pellillistä pizzaa ja toiseen laitan kinkkua
8. Kinkkua oli 6:ssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
olisit sanonut sille että haista sinä homo pitkä vittu ja työnnä nyrkki perseesees, oli muuten viimenen kerta kun teen ruokaa!
Mutkun se persekin on kinkkua!
Vierailija kirjoitti:
hanska kirjoitti:
Lisäks, millanen ihminen pitää olla jaksaakseen nillittää jostain tollasesta :D Jaxuhaleja
Tässä on koulukuntia. Itse laitan juuston heti kastikkeen päälle ja sitten muut täytteet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen kohta kaksi pellillistä pizzaa ja toiseen laitan kinkkua8. Kinkkua oli 6:ssa.
Ap
8 pizzaa? Kuinka monta syökää? Minkä kokoisia? Oliko valmispohjia? Paistoitko jokaisen erikseen
Vierailija kirjoitti:
hanska kirjoitti:
Juusto laitetaan oikeaoppisesti täytteiden/päällisten alle, eli periaatteessa pizzassa on pohja, juusto ja päälliset. Jos tekee calzonen, siinä on täytteet sisällä. Kaipa niitä voi täytteiksi sanoa silloinkin, jos epäortodoksisesti heittää kamat juuston ja pohjan väliin.
Onhan ne pizzerioissakin täytteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hanska kirjoitti:
Tässä on koulukuntia. Itse laitan juuston heti kastikkeen päälle ja sitten muut täytteet
Pieni määrä juustoa kastikkeen päälle. Loput täytteen päälle viimeksi.
Oli tarjouksessa. Sillä hyvä. Ens kerralla tekee sitten ihan ite.
Mä olen todella kyllästynyt tekemään ruokaa, kun täällä kaikilla tuntuu olevan mielipide, muttei mielenkiintoa tehdä itse.
Kehuvat kyllä ruokaa, mutta just tommosta joutavaa kommentointia ja rakentavaa ehdottelua. Tais olla punajuuret tarjouksessa? Tähän sopis ripaus chiliä, ens kerralla vähemmän valkosipulia, tän vois tehdä lasagnen muodossakin... jos kerrankin edes yksi ruokailu onnistuisi ilman kommenttia. Suolaa lisää aina maistamatta, se on ok. Teen omaan makuuni vähäsuolaista ruokaa.
Agrh!
Jätä se.