Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun naapuri on soittanut koko päivän erilaisia soittimia

Vierailija
01.10.2016 |

Aikaisemmin rämpytti kitaraa, nyt kuluu virittelevän viulua… Pianokin sillä on, loppuilta varmaan kuluu sitten sen ääressä. Ärsyttää ihmiset joiden on pakko musisoida kerrostalossa. Joo, hänellä on oikeus ja päiväsaikaan sallittua ja plaaplaa, mutta v***u että ärsyttää! Menisi ulos, siellä on niin kaunis ilmakin. Inhottavaa kun pitäisi tehdä töitä ja joutuu pitämään korvatulppia, jotta pystyisi keskittymään. Haluaisin häipyä itse täältä ja mennä ulkoilemaan, mutta en töiden takia voi. Olispa rahaa, niin muuttaisin omakotitaloon jonnekin missä lähimmät naapurit olisivat vähintään kilometrin päässä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kestäisi asua samanlaisesa paikassa, tulisin oikeasti hulluksi. Tunnen suurta myötätuntoa sinua kohtaan.

Vierailija
2/8 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna toisen soittaa ja tee sinä niitä töitäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi sinäkin itsellesi joku kiva harrastus ja anna muidenkin harrastaa rauhassa! 

Vierailija
4/8 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä minä voi sitä estää soittamasta.  Kunhan puran vitutusta tänne kun en muutakaan voi. Harmittaa joutua tekemään töitä lauantaina kun olisi niin kiva ilmakin, ja sitten vielä täytyy kuunnella naapurin soittamista koko helvetin päivä.

Vierailija
5/8 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti naapurisi innostuu death-metal rumpaloinnista myös.

Vierailija
6/8 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurissa asui ennen akka, joka vietti aika viinanhuuruisia viikonloppuja. Joka lauantai sain kuunnella Paula Koivuniemen Aikuinen nainen-biisiä, siis ainoastaan sitä yhtä biisiä. Aloitti aina viimeistään klo9 ja lopetti alkuillasta kun lähti baariin.

Vierailija
7/8 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on alan opiskelija ja hänen pitää harjoitella eri soittimia.

Lapsi puolisonsa kanssa on musiikin opiskelijoita, myös kotona pitää soittaa. Heillä on useita eri instrumentteja. Asuvat rivitalossa eikä kukaan naapureista ole ainakaan valittanut. Soittavat myös niin että kuulokkeet ovat päässä.

Harmi kun teidän talossa on huonot eristykset.

Meilläkin soi musiikki valtaosan päivästä, ja yleensä 22 saakka.

Vierailija
8/8 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä minä voi sitä estää soittamasta.  Kunhan puran vitutusta tänne kun en muutakaan voi. Harmittaa joutua tekemään töitä lauantaina kun olisi niin kiva ilmakin, ja sitten vielä täytyy kuunnella naapurin soittamista koko helvetin päivä.

No mene kirjastoon työskentelemään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän