Miten pääsen yli siitä ettei ihastukseni vain halua mua?
Ollaan tunnettu n. vuosi. Aluksi oli kovasti flirttiä puolin toisin ja mies sanoi että ei oikeen tiedä missä mennään ja että on sekaisin itsensä kanssa. Sanoi, ettei ole pystynyt näin luontevasti ja samanhenkisesti puhumaan kenenkään kanssa aiemmin, joka sekottaa häntä "ihan helvetisti". Varmaan kyllä täyttä p*skapuhetta tämä... Jutellaan päivittäin ja kyllähän se flirttaa ja puhuu kivoja. Lähettää kuvia, kilttejä ja ei-niin-kilttejä. Mä en lähetä mitään.
Ja ei, ei olla harrastettu seksiä. Oon kyllä sanonut että tulee käymään vaan niin saa kyllä. Kovasti haluaisin, mutta mies ei halua.
Hän on ollut pari vuotta asumuserossa vaimonsa kanssa ja käsittääkseni nyt yrittää parantaa välejä vaimonsa (lastensa äidin kanssa). Hän on ollut lasten lähi-isä asumuseron ajan. Tiedän, että hän on ollut kovin ihastunut tässä erääseen toiseen naiseen, mutta siitä ei ole tullut mitään kun tämä nainen ei halua häntä.
Miten pääsen yli siitä, että mies ei vaan halua mua? Mä olisin heti valmis ja sen se tietää erittäin hyvin. En halua poistaa häntä elämästäni, mutta ihastuksen tunne pitäisi saada loppumaan. Pitää mua varalla, sen ymmärrän. Mutta oon niin ihastunut häneen niin ei se ees haittaa mua.
Apua.
Ihme vässykkä. Sinä siis.