Miksi vasemmistolaiset niin usein ovat aggressiivisia ja väkivaltaisia?
Ja näitä "kaikista heikoimmassa asemassa olevia" pitäisi sitten sääliä. Sallikaa minun nauraa!! :D Itse olette itsekkyydellänne asianne huonoon jamaan ajaneet. Veronmaksajana näkisin teidät mieluiten katuojassa kerjäämässä.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Onpa aggressiivinen kirjoitus sulla. Oletko vasemmistolainen?
Tyhmät vasurit eivät ymmärrä muuta kuin kovaa, vulgääria puhetta.
Eikös nää "rajat kiinni" -hörhöt ja odinit oo nimenomaan oikeistolaisia? Nehän tuolla enemmän huutelee muille ja käy jopa päälle jos ei naama miellytä.
Eikös väkivaltaan turvauduta yleensä siinä vaiheessa, kun järki ei enää riitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmät vasurit eivät ymmärrä muuta kuin kovaa, vulgääria puhetta.
Tuo kuulosti lähinnä keskenkasvuisen voimafantasialta. Oisko jotain esimerkkiä nyt vaikka ensi alkuun tuon argumenttisi tueksi?
Vierailija kirjoitti:
Eikös nää "rajat kiinni" -hörhöt ja odinit oo nimenomaan oikeistolaisia? Nehän tuolla enemmän huutelee muille ja käy jopa päälle jos ei naama miellytä.
Missä te näitä näette? En ole eläessäni vielä nähnyt odinia tai rajatkiinni-tyyppiä. Vasemmistolaisia olen nähnyt kyllä.
Vierailija kirjoitti:
En ole minäkään nähnyt yhtään odinia tai natsia eläessäni. Sen sijaan kaikki narkkarit ja muut rikolliset lähes aina ajattelevat vasemmistolaisesti. Kun joudut ryöstetyksi tai pahoinpidellyksi, on tekijä käytännössä aina vasemmistolainen.
Totta! Nyt pitäisi ehdottamasti katsoa kaikki kansanedustajien rötökset läpi, ja sitten poistaa eduskunnasta kokonaan se ryhmittymä, jolla niitä on eniten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä te näitä näette? En ole eläessäni vielä nähnyt odinia tai rajatkiinni-tyyppiä. Vasemmistolaisia olen nähnyt kyllä.
Odineita näkyi vielä viime vuonna runsaasti dokaamassa- eiku siis partioimassa Helsingin ostareilla.
Aha. Kovinpa on aggressiivinen aloitus sinulla, ap.
Minä olen hyvätuloinen, akateeminen vasemmistolainen. Enkä ole väkivaltainen. Kuten muuten ei ole kukaan muukaan aatesiskoni.
Tuollainen poliittisten vastustajien demonisointi on sen sijaan kyllä hyvin aggressiivista. Sinuna yrittäisin ap opetella pois tuollaisesta mustavalkoisuudesta. Samasta asiasta VOI olla perustellusti montaa mieltä. Sen kun opit ymmärtämään, kykenet keskustelemaan ja tekemään viisaita päätöksiä. Muuten et.
Vierailija kirjoitti:
Aha. Kovinpa on aggressiivinen aloitus sinulla, ap.
Minä olen hyvätuloinen, akateeminen vasemmistolainen. Enkä ole väkivaltainen. Kuten muuten ei ole kukaan muukaan aatesiskoni.
Tuollainen poliittisten vastustajien demonisointi on sen sijaan kyllä hyvin aggressiivista. Sinuna yrittäisin ap opetella pois tuollaisesta mustavalkoisuudesta. Samasta asiasta VOI olla perustellusti montaa mieltä. Sen kun opit ymmärtämään, kykenet keskustelemaan ja tekemään viisaita päätöksiä. Muuten et.
Keskittykää ensin kitkemään poliittinen väkivalta ja vihapuhe pois omasta joukostanne ja pyytäkää kaikilta anteeksi.
tuo saattaa johtua siitä, että vasemmistoa äänestävillä on keskivertoa matalampi äo. matalamman äo:n omaavilla on taipumusta turvautua väkivaltaan, kun äly ei riitä järkevään keskusteluun.