Muita rumia, jotka häpeävät seksuaalisuuttaan?
Olen epäviehättävä/hassun näköinen nainen, niin kauan kuin muistan, olen kuullut todella negatiivisia kommentteja ulkonäöstäni, jopa omilta vanhemmiltani ja sisaruksiltani. Koulussakin haukkuja sateli tämän tästä, ei tarvitse varmaan paljon arvuutella että onko itsetuntoni huono vaiko ei, no todellakin on. Tämä epävarmuus itsestä seuraa minua vielä nyt päälle parikymppisenäkin, ja se heijastuu mm. seksuaalisuuteeni. Koen ettei tällainen asia kuulu minunkaltaisille ihmisille ollenkaan. Minua alkaa hävettää jos edes ajattelen seksiä kenenkään miehen kanssa, syyllisyyden tunne valtaa minut kokonaan ja yritän saada sellaiset ajatukset pois päästäni ihan kokonaan. Joudun peittelemään sitä jos tunnen seksuaalista halua tai romanttisia tunteita jotakin miestä kohtaan. Tämä on sairasta, ei lainkaan normaalia, tiedostan sen itsekin mutta en voi tälle mitään. Onko täällä kohtalotovereita?
Tätä on mullakin ollut. Jos kävi niin (tätä tapahtui toooodella harvoin), että joku pyysi lähtemään jonnekin, kuvittelin, että hän etsi helppoa uhria suunnilleen paloittelumurhaan tai johonkin muuhun rituaaliin. Toinen vaihtoehto oli, että jätkäporukalla on käynnissä "kuka pokaa karmeimman luuskan" -kilpailu.