Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita rumia, jotka häpeävät seksuaalisuuttaan?

Vierailija
01.10.2016 |

Olen epäviehättävä/hassun näköinen nainen, niin kauan kuin muistan, olen kuullut todella negatiivisia kommentteja ulkonäöstäni, jopa omilta vanhemmiltani ja sisaruksiltani. Koulussakin haukkuja sateli tämän tästä, ei tarvitse varmaan paljon arvuutella että onko itsetuntoni huono vaiko ei, no todellakin on. Tämä epävarmuus itsestä seuraa minua vielä nyt päälle parikymppisenäkin, ja se heijastuu mm. seksuaalisuuteeni. Koen ettei tällainen asia kuulu minunkaltaisille ihmisille ollenkaan. Minua alkaa hävettää jos edes ajattelen seksiä kenenkään miehen kanssa, syyllisyyden tunne valtaa minut kokonaan ja yritän saada sellaiset ajatukset pois päästäni ihan kokonaan. Joudun peittelemään sitä jos tunnen seksuaalista halua tai romanttisia tunteita jotakin miestä kohtaan. Tämä on sairasta, ei lainkaan normaalia, tiedostan sen itsekin mutta en voi tälle mitään. Onko täällä kohtalotovereita?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kai ihan tavallisen näköinen (en ole kuullut että olisin erityisen ruma tai hyvännäköinen), mut itsetunto on myös niin pohjassa. Jos näen jonkun itsestäni puoleensavetävän ihmisen vaikka kadulla, kaupassa tms niin heti iskee sellanen häpeä. En tiedä miten siitä tunteesta pääsisi eroon. Lisänä tulee sellainen että jos joskus joku on minusta vahingossa kiinnostunut tai vaikuttaa siltä, niin ajattelen heti että "tässä on pakko olla joku taka-ajatus...". Eli että eihän minusta kukaan oikeasti olisi kiinnostunut. Rasittaa!

Tätä on mullakin ollut. Jos kävi niin (tätä tapahtui toooodella harvoin), että joku pyysi lähtemään jonnekin, kuvittelin, että hän etsi helppoa uhria suunnilleen paloittelumurhaan tai johonkin muuhun rituaaliin. Toinen vaihtoehto oli, että jätkäporukalla on käynnissä "kuka pokaa karmeimman luuskan" -kilpailu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi