Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsoipas joku av-mamma pitkin nenävarttaan mun ostoksia

Toinen av-mamma
01.10.2016 |

Miehen kanssa oltiin kaupassa. Ostin kolme levyä tummaa suklaata, keksipaketin, sipsejä, limpparia, ranskalaisia pastilleja ja pussillisen porkkanoita sekä sipsejä jättipussin. En malttanut olla sanomatta miehelle riittävän isoon ääneen, että riittääköhän nuo porkkanat varmasti porkkanakakkuun. Mies sanoi, että ei kai sitä niin paljon tarvita kun ei ole vieraitakaan tulossa. Ei, meillä ei ole tänään mitään synttärijuhlia, tulee kyllä pari pojan kaveria käymään iltapäivällä kahvilla. On kyllä synttärit, mutta ainoastaan kahvit aikuiselle jo omillaan asuvalle, joka on vain kotona käväisemässä, kun ensi viikolla täyttää vuosia ja sitten nuo pari paikkakunnalla asuvaa kaveria. Loput leivonnaiset pakastan ja porkkanakakku menee tuliaisena ensi viikonloppuna, en ehdi viikolla leipoa. En oo läski, mutta kyllä musta tällä leivontahimolla tulisi, jos en söisi arkisin huipputerveellisesti. Limu ja sipsit on miehelle ja nuorille, itse en välitä niistä, mutta kakuista tykkään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oikeesti inhottaa nykyään käydä kaupassa kun olen täältä oppinut, että toisten ostoksia kytätään ja arvostellaan. Ties vaikka joku kerta oma ostoslista olis täällä arvosteltavana.

Vierailija
2/6 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaupoissa joku paikka, missä päivystävältä av-mammalta voi käydä kysymässä ostoksilleen luvan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ja katselleen, jos joku ei osta vihanneksia. Esim. mun miehen sisko asuu maalla ja hän kasvattaa itse ihan kaikkea, yrtit, tomaatit, kurkut, paprikat, juurekset. Lajeja on varmaan sata, mitä hänellä kasvihuoneessa ja pellossa kasvaa. Lisäksi poimii marjoja niin paljon, ettei osta hedelmiä. Lakkasuo  on tien toisella puolella ja mustikoita saa ihan pihasta. 

Vierailija
4/6 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti jokin vaivaa, kun piti tänne tulla selittämään ostokset ja kenelle ne tulee.

Vierailija
5/6 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti jokin vaivaa, kun piti tänne tulla selittämään ostokset ja kenelle ne tulee.

Jep, mua kyllä hävettää aina kun en osta vihanneksia tai jotain vastaavaa. Mutta kun ei tarvittu mitään, mies oli käynyt kaupassa jo eilen ennen kuin tulin reissusta ja ostanut niin paljon kasviksia ja hedelmiä. Mä sanoin miehelle, että olisit jättänyt edes jotain ostettavaa tälle päivälle, mutta mies vain nauroi, että jos joku katsoo ostoksia niin se on sen katsojan oma ongelma. 

Vierailija
6/6 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua oikeesti inhottaa nykyään käydä kaupassa kun olen täältä oppinut, että toisten ostoksia kytätään ja arvostellaan. Ties vaikka joku kerta oma ostoslista olis täällä arvosteltavana.

Älä ahistu ihan oikeesti. Vaikka yli 3 vuotta osa-aikaisesti olin kassalla töissä, jaksan silti kiinnostua muiden ostoksista.

Arkiostoksrt meillä on lähinnä kasoittain kasviksia, maitotuotteita, papuja ja tpfua, riisiä. Ei herkkuja, vanukkaita tai moskaa.

Mutta kun herkutellaan niin ostetaan pelkkää moskaa. Pussipastaa, jätskii, sipsiä. En jaksa ahdistua jos joku ne näkee, moni välillä herkuttelee.