Voi paska nyt vaan
Ollaan muuttamassa pois vuokrakämpästä ja roudattiin kamatnpois. Siinä sitten huomattiin että muovimatto lattialla on isot keltaset jäljet ja ne ei lähde pois millään. Ollut siis muovimatto vasten muovilattiaa kissan hiekkalaatikon alla ja sitä ei sieltä ole juuri ikinä otettu pois joten ei olla huomattu. Mitäs nyt sit? Tuleeko sakkoa vuokranantajalta vai saako noi jäljet pois?? Yritetty kyllä kaikki mitta mikään ei tunnu tehoavan😢
Kommentit (9)
Sanoisin, että toivokaa korvaussumman olevan mahd pieni.
Joutuuko ne vaihtaa koko maton jos ei lähde?? Voi itku! Ikinä enää laiteta mitään muovipohjaistanmattoa mihinkään millekäännpinnalle!!
Menisiköhän läpi jos sanoo että senoli siinä jo meidän muuttaessa tähän...
Vierailija kirjoitti:
Koita hingata vimillä tai kloritella.
Raakaa kloritea vainjollain seoksella ? Millaisella? Kaikki aineet ollaan kyllä testattu.
Itselläni on jotain meikkivoidetta kaatunut muovimatolle. Olen koittanut kuurata sitä mutta uskomattoman tiukasti on siinä. Muovimatot ovat saatanasta.
Yrittäkää vielä poistaa "ihmesienellä", joita saa ainakin Saiturin pörssistä, Tokmannilta ja muista vastaavista kaupoista. Sellainen valkoinen muovimainen sieni, jonka kanssa ei tarvitse pesuaineita. Toimii yllättävän hyvin, tosin jos muovimatto on imenyt värin itseensä, ei mitään välttämättä ole tehtävissä... t: ammattisiivooja
Se väri imeytyy muovimattoon sisälle, ei lähde millään pois. Koko matto vaihtoo. Vuokralaisen välinpitämättömyys ei koskaan olen vuokranantajan maksettava asia.
Vierailija kirjoitti:
Se väri imeytyy muovimattoon sisälle, ei lähde millään pois. Koko matto vaihtoo. Vuokralaisen välinpitämättömyys ei koskaan olen vuokranantajan maksettava asia.
Mikä helvetin välinpitämättömyys? Matto laitettiin kissan takia eikä voitu tietää että kaksi muovia vastakkain saisi tuollaisen reaktion aikaan.
Koita hingata vimillä tai kloritella.