Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäinen viikonloppu tulossa, taas

30.09.2016 |

Baariin kysyttiin, enhän mä ole muuta kuin hyvää ryyppäysseuraa. Olen kipeä, en taida lähteä. Eikä rahaakaan oikeastaan ole.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan rahaa vasta maanantaina joten silloin sit jumppatunnille ja kaljaa.

Vierailija
2/5 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄSKI kirjoitti:

Baariin kysyttiin, enhän mä ole muuta kuin hyvää ryyppäysseuraa. Olen kipeä, en taida lähteä. Eikä rahaakaan oikeastaan ole.

.

En oo ollut yksin viikonloppuna ikiaikoihin, voin vain haaveilla. Vaikka yksin on eri kuin yksinäinen niin silti kadehdin sua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/5 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LÄSKI kirjoitti:

.

En oo ollut yksin viikonloppuna ikiaikoihin, voin vain haaveilla. Vaikka yksin on eri kuin yksinäinen niin silti kadehdin sua.

Ymmärrän. Yksinoloakin kaipaa joskus. Toivottavasti saat järjestettyä aikaa itsellesi lähitulevaisuudessa. Hyvät viikonloput kuitenkin.

Vierailija
4/5 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin yksin et oksettaa! Töiden jälkeen kävin suihkussa ja meikkasin. Lakkasin sormien sekä varpaiden kynnet. Suihkuttelin hajuvettä. Kävin ostamassa miesystävän lempiherkkuja. Oon odottanu koko illan että miesystävä tulis, mutta ihan turhaan! Vauva mahassakaan ei nyt liiku. Tuntuu niin yksinäiseltä että itkettää! Kohta nukkumaan :'(

Vierailija
5/5 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon niin yksin et oksettaa! Töiden jälkeen kävin suihkussa ja meikkasin. Lakkasin sormien sekä varpaiden kynnet. Suihkuttelin hajuvettä. Kävin ostamassa miesystävän lempiherkkuja. Oon odottanu koko illan että miesystävä tulis, mutta ihan turhaan! Vauva mahassakaan ei nyt liiku. Tuntuu niin yksinäiseltä että itkettää! Kohta nukkumaan :'(

yhyy..yhyy..."Olen niin yksinäinen, koska suljin juuri silmäni, enkä näe niitä 400 ihmistä, joista 8 on tyttöystäviäni, joiden kanssa juhlimme nyt 10 päivää täällä Dubaissa, itkettää..."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi