Viimeksi roikuin av:lla kun olin mielenterveyskuntoutujana. Nyt olen taas palannut - pitäisi kai huolestua?
Elämä oli jo alkanut rullaamaan. Miksi hitossa sitten palasin tänne?
Päivä päivältä palstan jutut alkavat vaikuttaa järkeenkäypäisemmältä.
Ehkä kohta taas mennään alas ja lujaa.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan pitää sitä hoitokontaktia yllä. Et nimittäin tule koskaan pärjämään elämässä niinkuin normaalit ihmiset.
Puhut omasta kokemuksesta?
ap
Harhaluuloisuus-häiriösi saa sinut luulemaan että olet muka terve:(
Miksi palasit, kun kerran olit jo kuntoutunut? Täällä et voi vältellä vanhaa porvoolaista "ystäväpiiriäsi," jolla on edelleen sama tuhoon vievä harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Harhaluuloisuus-häiriösi saa sinut luulemaan että olet muka terve:(
Mistä tiedät, ettei sinulla ole sama häiriö?
ap
Vierailija kirjoitti:
Päivä päivältä palstan jutut alkavat vaikuttaa järkeenkäypäisemmältä.Ehkä kohta taas mennään alas ja lujaa.
Hullu mikä hullu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi palasit, kun kerran olit jo kuntoutunut? Täällä et voi vältellä vanhaa porvoolaista "ystäväpiiriäsi," jolla on edelleen sama tuhoon vievä harrastus.
Kas, kun olin huonossa kunnossa kotona eikä ollut muuta tekemistä, niin eksyin tänne. Tämä on mieleltään sairaalle ihmiselle "hyvää" ajanvietettä.
Tervehdyttyäni kävin kyllä silloin tällöin palstalla, mutta en viihtynyt, koska se vaikutti niin häiriintyneeltä.
Nyt olen viikon päivät pyörinyt täällä ja vähän muidenkin outojen askareiden parissa, ja jotenkin olen taas sellaisessa imussa että haitallisen ja järkevän ajanvieton rajat alkavat hämärtymään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivä päivältä palstan jutut alkavat vaikuttaa järkeenkäypäisemmältä.Ehkä kohta taas mennään alas ja lujaa.
Hullu mikä hullu.
Mistä tiedät ette ole itsekin? Pyörit kuitenkin Av:lla.. ap
Voi perseen suti! Eikö ota tulta alleen?
Mää lähen, ostamaan lonkeroa porvoolaisesta s-marketista.
ap
Suurin osa täällä on mielenterveysongelmaisia.
Oot ap ihkuin. <3 Tule ryypiskelemään sit meiän kanssa.
Kannattaa varmaan pitää sitä hoitokontaktia yllä. Et nimittäin tule koskaan pärjämään elämässä niinkuin normaalit ihmiset.