Teenkö rikosilmoituksen kadonneesta tavarasta
Olen siis ilmeisesti jättänyt yöksi autoon isohkon kassin. Autoon ei ole murtauduttu, en muista onko ovet olleet lukossa eli siis mahdollista että ovat vahingossa jääneet auki. En löydä kassia mistään kotoa enkä muista toinko sen illalla kotiin. Kassin koko noin 60cm x 40cm että en usko sen täällä kämpässä olevan kun joka paikan olen kääntänyt ympäri.
Kommentit (11)
Ilmeisesti jätit kassin autoon jonka ovia et ollut välttämättä lukinnut?
Vähän kuulostaa omalta mokalta.
Oma moka juu mutta koska laukussa oli suht arvokasta tavaraa niin teenkö ilmoituksen? Jos poliisis takavarikoi joltain rikolliselta tavaraa ja ne löytyy. Tai jos joku myy niitä tavaroita esim netissä....
Ap
Olen iso idiootti :( ja kyllä vituttaa.
Ap
Et voi tehdä mistään rikosilmoitusta, kun mihinkään ei ole murtauduttu.
Rikos se on jos toisen tavaraa ottaa oli ovet auki tai kiinni.
Tietysti pitää tehdä rikosilmoitus. On eri juttu korvaako esim. vakuutus kun oveton olleet lukitsematta.
Kai muistat oliko ovet lukossa kun menit aamulla autolle. Onhansne voineet olla mutta tekiväy siistin murron.
Tee eilinen reitti uudetaan mieti minne menit ja tee matka uudelleen ja koita toistaa samalla lailla. Usein pääsee uskomattomiin tuloksiin.
Vierailija kirjoitti:
Rikos se on jos toisen tavaraa ottaa oli ovet auki tai kiinni.
Tietysti pitää tehdä rikosilmoitus. On eri juttu korvaako esim. vakuutus kun ovet on olleet lukitsematta.
Kai muistat oliko ovet lukossa kun menit aamulla autolle. Onhan ne voineet olla mutta tekivät siistin murron.
Tee eilinen reitti uudetsaan. Mieti minne menit, ja tee matka uudelleen ja koita toistaa samalla lailla. Usein pääsee uskomattomiin tuloksiin.
Koko kirjoitus korjattuna:)
Kuormita ihmeessä järjestelmää, eihän poliisilla varmastikaan ole tärkeämpiä juttuja tutkittavana kuin sinun kassisi, jonka kenties olet hukannut/unohtanut jonnekin.
Olen iso idiootti :( ja kyllä vituttaa.
Ap
Olishan poliisin hyvä tietää jos täällä päin liikkuu joku hämärä tyyppi? Eli antaa vinkkiä siihen että jotain muutakin tapahtuu.
Ap