Mitä enemmän katson Kardashianeita niin sitä enemmän huomaan...
Miten itsekäs Kim on. Samoin hänen äitinsä. Äitinsä auttaa tyttäriään menestymään keinolla millä hyvänsä, mutta ei poikaansa. Katsoin sitä jaksoa jossa he olivat perheterapiassa ja Rob alkoi ääneen itkemään, kun kaikki haukkuvat häntä luuseriksi (Kim eniten) ja vähättelevät eikä kukaan kuuntele häntä. Tuli niin paha mieli Robin puolesta että aloin itkemään.
Kommentit (6)
Seuraan koska Scott ja Caitlyn on niin hauskoja 😁
Kourtney on myös yksi lemppareistani koska voin hyvin samaistua häneen. Ap
Minä taas pidän heitä todella viisaina. Helposti saavat miljoonia kun ovat tuotteistaneet itsensä. Televisiossa pyörivä reality heidän elämästään taas on useimmiten ihan näytelty ja käsikirjoitettu valmiiksi. Tietty voi olla, että luultavasti Robia ei ole niin paljoa huomioitu kuin tyttöjä perheessä.
Scott on ihme kimittäjä - kiekuu korkealla äänellä tyhmiä juttua, tekee katoamistemppuja ja vaimonsa
Kourteny on jotenkin flegmaattinen - pyöräyttelee muksuja miehelle, jota ei_voisi_vähempää_kiinnostaa muu kuin biletys ja ryyppääminen. Jotenkin ressukka mielestäni. Ja mikä on tämä niiden selibaatti? Scott sanoi joskus: "Aina kun makaan vaimoni kanssa, hän tulee raskaaksi." Eli mitä - kahden vuoden välein? Eiköhän ole päivänselvää, että Scott nussii ympäriinsä estoitta.
Kim on kylmän ja laskelmoivan oloinen, ja lisäksi kaksinaismoralisti. Jossain vanhassa jaksossa äitinsä poseerasi vähäpukeisena uima-altaalla, ja Kim kysyi: "onko tämä soveliasta?" Oh hoijaa, millähän daami itse pääsi pinnalle. Tässä naisessa ei ole mitään aitoa- enkä tarkoita vain ulkomuotoa.
Khloe vaikutta jotenkin välittömämmältä kuin Kim mutta on kaiken kaikkiaan epäkiinnostava.
Bruce/Caitlyn: välittää ja huolehtii selvästi lapsistaan paljon, mutta ei taida pinnan alla olla niin viilipytty kuin antaa ulospäin näyttää. Ragesi joskus paparazzeillekin.
Pikkulikat ovat yhdentekeviä. Tuntuu etteivät Kimin tapaan uskalla liikuttaa naamaansa tai esim hymyillä kunnolla, ettei meikki kärsi/tule ryppyjä.
Kris on läpeensä feikki.
Koko perhe on omituinen friikkisirkus, mutta niin koominen, että pakko välillä katsoa.
Mua myös ihmetyttää, kun Kris koko ajan alleviivaa, että Kim on aina ollut hänen suosikkinsa. Siis millainen äiti sanoo noin?
Vierailija kirjoitti:
Mua myös ihmetyttää, kun Kris koko ajan alleviivaa, että Kim on aina ollut hänen suosikkinsa. Siis millainen äiti sanoo noin?
Ja Kim iloitsee tästä aivan selvästi.
Onkohan totta mitä Kimistä ja Kanyesta kirjoitetaan, että heillä menee huonosti.
Mä pidän noita seuraavia ihmisiä vähän yksinkertaisina. Ja niitä jotka ostaa Kardashian-tuotteita vielä tyhmempinä.
Anteeks.