Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsi sydämelle - toivotko lapsillesi hyvin toimeentulevaa puolisoa?

30.09.2016 |

Rehellisiä vastauksia, ei mitään höpinöitä rakkaudesta ja kokonaisuudesta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että lapseni pääsevät tienaamaan itse rahansa. Parisuhteen varaan ei voi rakentaa nykyisin mitään, eikä työelämän kelkkaan enää pääse, jos on himmaillut perheen perustamisen vuoksi.

Vierailija
2/13 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen itse suurituloinen ja tyttäreni on aivan liian boheemi edes halutakseen jotain hyvätuloista  urakiitäjää puolisokseen. En myöskään usko, että poikani haluaisi  hyvätuloisen vaimon. Tosin käytit termiä hyvin toimeentuleva etkä hyvätuloinen. Kulttuurialalla pätkätöitä tekevä tyttäreni on haluamaansa elintasoon nähden ihan hyvin toimeentuleva, vaikka puolet vuodesta onkin aina työttömänä ja töissäkin bruttopalkka on vaan parintonnin kieppeillä. Poikani on hakeutumassa alalle, jossa palkat eivät päätä huimaa, joten eiköhän hänkin ole miettinyt haluamansa elintason jo alaa valitessaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että lapseni tienaa itse elantonsa eikä  koskaan joudu taloudellisesti riippuvaiseksi toisesta ihmisestä. Raha vallankäytön välineenä on täysin ahterista joten vastaus on ei, en toivo.

Vierailija
4/13 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini otti köyhän ja hyvän miehen. Minä samoin. Vanhempani ovat edelleen onnellisia. Minunkin avioliittoni on kestänyt jo 16 vuotta onnellisena. En toivo lapsilleni rikkautta vaan rakkautta.

Vierailija
5/13 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toivon :)

Vierailija
6/13 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole väliä, kunhan on hyvä mies muuten. Itse olen hyvätuloinen nainen ja toivon, että tyttärestäni tulee myös itse rahansa tienaava. Silläkään ei toki ole väliä, tuleeko hänestä uranainen vai jotain muuta, kun vaan itse elantonsa tienaisi ja olisi siihen tyytyväinen.

Vierailija
7/13 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten omille lapsillenikin, toivon että heidän tulevat puolinsonsakin löytävät itselleen mielekkäät työpaikat, joissa viihtyvät. Tulotaso on sivuseikka, toiveena kuitenkin että sillä pystyy perheen elättämään.

Vierailija
8/13 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väliä, kunhan on onnellinen. Lapseni perii hyvin.

Vierailija
9/13 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä korkeastikoulutetun kun itsekin on. Tosin nyt opiskeluvaiheessa jonne on tosi vaikee päästä. 

Vierailija
10/13 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että lapsillani on varaa omistusasuntoon ja ettei heidän kumppaneilla olisi mitään vakavampia mt-ongelmia.

Vierailija
11/13 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin toivon, että lapseni ennen kaikkea pystyvät elättämään itsensä. Puolison he löytävät jos ovat löytääkseen eikä puolison hyvyys ole rahasta kiinni. Fixut miehet kylläkin toivon lapsilleni.

Vierailija
12/13 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin toivon. Kuka tahansa voi milloin tahansa jäädä työttömäksi tai sairastua, puolison elatusvelvollisuus tulee silloin tarpeeseen. Lapseni oma varallisuus tosin on nyt jo yli 700ke, joten puolison pussilla tuskin heti on käymässä.

Vierailija
13/13 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini otti köyhän ja hyvän miehen. Minä samoin. Vanhempani ovat edelleen onnellisia. Minunkin avioliittoni on kestänyt jo 16 vuotta onnellisena. En toivo lapsilleni rikkautta vaan rakkautta.

Miten raha ja rakkaus liittyvät toisiinsa? Ajatteletko että kaikki rikkaat ovat parisuhteissaan ja liitoissaan onnettomia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan