Mikä musa soi taustalla kun fistaat emäntää benaaliin?
Meillä pistetään soimaan tämä Chubby Checker - Let's Fist Again
Come on let's fist again,
Like we did last summer!
Yeaaah, let's fist again,
Like we did last year!
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli asiallinen keskustelu fistauksesta ja moderaattorit menivät sen poistamaan.
Miksi?
Fistuksesta asiallinen "keskustelu"? Tuosta ei tarvitse keskustella. Se on sairasta touhua. Ja ihan hyvä että noita puheita tuosta poistetaan, ennen kuin ihmiselle tulee vielä sellainen fiilis että se onkin ihan ok ja pitäis ehkä kokeilla.
Laulan itse Pieni Nokikolari -laulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli asiallinen keskustelu fistauksesta ja moderaattorit menivät sen poistamaan.
Miksi?
Fistuksesta asiallinen "keskustelu"? Tuosta ei tarvitse keskustella. Se on sairasta touhua. Ja ihan hyvä että noita puheita tuosta poistetaan, ennen kuin ihmiselle tulee vielä sellainen fiilis että se onkin ihan ok ja pitäis ehkä kokeilla.
Mikään ei ole sairasta mitä molemmat haluaa. Sinun ei ole pakko kokeilla jos et halua eikä ole pakko lukea jos ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Ihan yhtä sairasta kuin pippelin laittaminen pimppiin. Voi teitä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Ihan yhtä sairasta kuin pippelin laittaminen pimppiin. Voi teitä...
LOL. pippeli pimppiin sama kuin nyrkki peppuun. Just. Ok. Sitten mun mielestä on myös ok jos otan isovelin kyrvän suuhun.
Siis ihan käsittämätöntä. Minä naisena nautin fistauksesta ihan älyttömän paljon. Saan siitä sellaiset orkut ettei ikinä mistään. Muutaman kerran vuodessa tehdään eli on harvinaista herkkua. Ja miehellä on pieni käsi, myöskään nyrkissä sitä ei laiteta sisään vaan supussa.
Jos homma molemmille ok, siinä ei ole mitään sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan käsittämätöntä. Minä naisena nautin fistauksesta ihan älyttömän paljon. Saan siitä sellaiset orkut ettei ikinä mistään. Muutaman kerran vuodessa tehdään eli on harvinaista herkkua. Ja miehellä on pieni käsi, myöskään nyrkissä sitä ei laiteta sisään vaan supussa.
Tarkennan nyt vielä, että b-rappuun en kuitenkaan kättä ottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkennan nyt vielä, että b-rappuun en kuitenkaan kättä ottaisi.
Otatko kuitenkin kikulin? Jos otat niin muista myös porttiteoria.
Miksi?