Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syistä tuntemattomat katsovat halveksuen?

Vierailija
30.09.2016 |

Miksi jotkut henkilöt katsovat päästä varpaisiin halveksuen tai kuin halpaa makkaraa?

Lukiossa aikoinaan oli yksi tyttö, joka jostain syystä katsoi mua aina niin kuin en olisi yhtään mitään ja että hän olisi mun yläpuolella. En ollut koskaan edes puhunut hänelle! Silti aina halveksuva katse kun menin hänen ohitseen.

Nyt tämä samainen henkilö on eräässä kaupassa töissä, kävin siellä juuri ostoksilla. Ja taas se sama tuttu halveksiva katse. Miksi ihmeessä. Ensin kauppaan tullessa katsoi mua taas päästä varpaisiin nokka pystyssä ja hänen viereiselle kassalle mennessäni oli kuin ei olisi huomaavinaankaan.

En mä tommosesta välitä, mutta ihmetyttää kun aikunen ihminen on tollanen. Eikä hän ole ainut joka tuota tekee. Jotkut muutkin tän pikkukylän naiset tekee tuota. Olen kiltti, ystävällinen, ujo enkä mitenkään suosittu ole ollut koskaan. Olen aika hoikka ja ihan nätti mutta mikään kaunotar en todellakaan. En käsitä mistä toi käytös voi johtua, onko muilla jotain käsitystä mitä toi vois olla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on kateellinen sulle jostain?

Vierailija
2/3 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hänen olisi pitänyt huomioida sinua jotenkin, kun menit jollekin toiselle kassalle? Tarkoitatko, että kun kerran olette tuttavia kouluajoilta niin odotit tervehdystä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kyseisellä henkilöllä on selvästi jotakin sinua vastaan, kenties on kateellinen ja joka kerta kun näkee sinut, tulee se sama, vanha kateuden tunne pintaan, jota hän on tuntenut sinua kohtaan jo nuoruudesta lähtien. Anna hänen katsella halveksivasti ihan rauhassa, kävele vain ohi ihan niin kuin häntä ei olisikaan ja jos seuraavan kerran näet tämän naisen, väläytä hänelle leveä hymy. Ehkäpä se saa hänet tarpeeksi hämilleen koska et näytä sitä tunnetta ulospäin, mitä hänen halveksuminen sinua kohtaan sinussa aiheuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi