Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen jätti kun en suuttunut hänen pettämisestään

Vierailija
30.09.2016 |

Meillä on viime aikoina ollut hyvin vähän seksiä suhteessamme. Minä paiskin pitkää päivää Bayerin tehtaalla ja päästyäni töistä olen mennyt suoraan nukkumaan enkä ole jaksanut viihdyttää naista. Stressistä ja unenpuutteesta johtuen suorituskykyni ja libidonikin on ollut viime aikoina varsin heikko.

No nainen sitten päätti, ettei saa seksiä tarpeeksi suhteessamme, joten hän lähti metsästämään vierasta meisseliä ja teki tämän syrjähypyn niin näkyväksi, että se paljastui minulle ihan reaaliajassa. Jäätyään kiinni nainen tuijotti minua silmät pyöreinä ja kysyi: "Mitä?! Etkö sä ees ole vihainen?!".

Vastasin etten todellakaan ole vihainen ja kerroin ymmärtäväni, että kaikillahan meillä on seksuaaliset tarpeemme ja jos niitä ei saa tyydytettyä parisuhteessa, niin on täysin ymmärrettävää silloin käydä tyydyttämässä itsensä vieraissa. Sanoin myös naiselle, että meidän suhteemme on niin lujalla pohjalla, ettei se vielä yksiin syrjähyppyihin kaadu.

Tästä nainen sitten suuttui silmittömästi ja huusi että "Ootko sä ees mies vai eunukki?". Tämän jälkeen hän heitti minut ulos yhteisestä kodistamme eikä vastaa viesteihini tai puhelinsoittoihini. Tästä asti olen asunut hotellissa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla