Olen aivan he*vetin hyvä leipomaan!
Kaikki onnistuu ja maistuu taivaalliselle.
Tän on pakko olla lahjakkuus.
Kommentit (12)
Kylläon. Toiset ei vaan osaa. Tääkin on muuten periytyvää.
Vierailija kirjoitti:
Tulisitko luokseni leipomaan?
Onko uuni kuuma jo?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sinä. Mitä leivoit viimeksi?
Saherkakun
On ja saat tulla jos leivot alasti
Mun yks kaveri on luonnonlahjakkuus tuossa. Sen lapsen synttäreillä on aivan ihana mässätä!! Oraaliorgasmi taattu. En yleensä perusta makeista.
Ei kaikki ole hyviä käsitöissäkään.
Minä olen huono. Ikinä ei onnistu. Tai ainakaan ei maistu miltään. Mistähän johtuu?
Niin minullakin onnistuu, vaikka olen keski-ikäinen mies, joka vasta ihan muutama vuosi sitten pakon edessä opetteli leipomaan.
Pakko oli siis rahan puute. Leipominen on loppujenlopuksi aika naurettavan helppoa, kunhan vaan noudattaa ohjeita ja niitähän on netti pullollaan.
Joskus nuorempana kuvittelin, että leivonta on jotenkin mystistä ja vaikeaa, mutta eihän se sitä ole ensinkään. Ihan jokainen osaa pullat ja leivät leipoa ja vaikka kakutkin, kunhan vaan viitsii aloittaa ja noudattaa ohjeita. Kun kokemusta kartuu, voi alkaa itse soveltamaan.
Minä olen aivan helvetin huono leipomaan! :D Vaikka tekisin ohjeiden mukaan, niin silti tuntuu onnistuminen olevan planeettojen asennosta kiinni. Tykkään kuitenkin leipoa vaikka lopputuloksesta ei voi koskaan tietää :D
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aivan helvetin huono leipomaan! :D Vaikka tekisin ohjeiden mukaan, niin silti tuntuu onnistuminen olevan planeettojen asennosta kiinni. Tykkään kuitenkin leipoa vaikka lopputuloksesta ei voi koskaan tietää :D
Miten voit epäonnistua, jos noudatat tarkkaan ohjeita, eli et sovella ja noudatat tarkkaan annettuja lämpötilaohjeita?
Toki haasteelliset leipomukset on oma lukunsa, mutta perusleipomisessa onnnistuu varmasti ihan vaan ohjeita noudattamalla. Toki netistäkin löytyy monenlaisia ohjeita, eli ihan mitä tahansa reseptiä ei kannata lähteä kokeilemaan, vaan kannattaa lukea palautteet ja ottaa usempi vastaava resepti vertailuun, eikä valita ihan umpimähkään.
Tulisitko luokseni leipomaan?