Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Verta pissassa??

06.03.2006 |

Odotan kolmatta lastani rv16 ja nyt on parilla viime kerralla neuvolassa käydessä pissassa ollut verta kun on stixillä katottu..mitä se meinaa?? Neuvolassa on nuori tyttönen joa ei mielestäni tiedä mitään ja sanoikin vaan taas että seurataan tilannetta. Onko kellään teillä ollut vastaavaa?? Aiemmissa raskauksissa ei ole ollut tällaista " ongelmaa" .

Kiitos jo etukäteen!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla oli passa tulehdus kerinnyt levitä munuaisiin, koska oli oireeton ja silloin tuli verta pissassa.. sillon tosin nousee korkea kuume jos olisi tulehdus niin pahana. Muuta en osaa sanoa?

Vierailija
2/10 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eka kerralla kun sitä verta näkyi niin pissa meni viljelyyn eikä siellä tulehdusta ollut...siksipä tämä niin ihme homma onki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oo kuullu ku et jos on klamydia sukupuolitauti niin sillon ainakin on..et jos on mahdollista et on saanut?

en nyt tarkota et se välttämät olis se mut..

Vierailija
4/10 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viime raskaudessa aina silloin tällöin myös verta virtsassa. Koskaan ei syytä selvinnyt eikä mitään löytynyt. Kaikki meni hyvin.

Vierailija
5/10 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain siitä että limakalvot ovat niin vuoteluherkät raskauden aikana. Sticksi näyttää plussaa jo ihan yhdestä tai kahdesta punasolusta, jos osuu sticksin kohdalle, joten ei välttämättä tarkoita yhtään mitään.

Vierailija
6/10 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla kyllä mitään klamydiaa oo..senhän ne ekana testaa jos jotain häikkää on. Mutta nyt joudun sitte labrakokeisiin..poissuljetaan mahdollisuuksia, että ois munuaisissa häikkää! Loppuviikosta selviää tämä ahdistus johonkin suuntaan!! Mutta kiitos vastauksista!!

Vierailija
7/10 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja mulla on viikkoja jo 34+3. Terkka ei pitänyt mitenkään hälyttävänä koska mitään tulehdukseen viittaavaa ei näytteessä ollut. Sanoi vain että seuraava käynti kahden viikon päästä onkin lääkärille, katsotaan sillon uudemman kerran. Tuntuu vaan kaks viikkoa aika pitkältä ajalta.. Mitään vaivaa, kirvelyä tms. ei ole ollut. Klamydia testattu jo alkuraskaudessa, negaa näytti. Kaks vti:tä on jo ollut tämän raskauden aikana, edellisestä kuitenkin jo useampi kuukausi aikaa. Hiivaakaan ei ole ollut, ainakaan niin että itse olisin huomannut. Mistä tämä verivirtsaisuus voisi johtua? Näytti siis stixillä kahta plussaa.

Vierailija
8/10 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin toistuvista virtsatietulehduksista koko raskauden ajan, ja muistaakseni tää veri oli silloin, kun viikkoja oli päälle 30. Oon tosi allerginen antibiooteille, ja on ainoastaan yksi, joka on testattu minulle sopivaksi. No lääkehän ei lopulta enää tehonnut tulehdukseen mitenkään, niin ei ollut paljon vaihtoehtoja, vaan raskauden viimeiset viikot jouduin elämään sen tulehduksen kanssa (supistukset tuntuivat aika pahalta yhdessä virtsiksen kanssa muuten), ja synnytyksen jälkeen sain sitten antibioottia suoneen, ja sen koommin ei oo pissatulehdusta näkynyt. Nyt olen alusta asti koittanut juoda paljon vettä, ja karpalomehua ja olla hysteerinen hygienian suhteen, nimittäin samaa kierrettä en uudestaan haluaisi. Mutta siis vaikka mun tilanne tulehdusten suhteen oli aika paha, niin lääkärit eivät missään vaiheessa pelänneet munuaisteni puolesta. Eli kai se veri voi tulla vaan pahasti tulehtuneista virtsateistäkin..

Vierailija
9/10 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siskolla oli myös verta virtsassa ja munuaiskiviä epäilivät. Siskon piti suodattaa aina pissaa, jos tulis niitä kiviä, mut ei tullut ja sit ei sitä vertakaan enää kontrollissa ollut. Toivottavasti sullakin on kaikki hyvin!

Vierailija
10/10 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vein TAAS uuden pissanäytteen. Tällä kertaa pissa oli puhas ja verikokeissakin oli vaan leukkarit vähä koholla ku mulla on niin älytön flunssa. Joten jospa se nyt tästä alkais menemään taas ilman kummempia vaivoja. Kiitos kaikille vastauksista!!