Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko sinusta nuori mies, että nuoret kaupankassat halveksivat/ovat töykeitä?

Vierailija
29.09.2016 |

Tulet pienemmän kaupan sisään ja ei tervehditä asiakasta, perässä tulevaa vanhempaa miestä/naista tervehditään, jopa spurgut moikataan, mutta ei sinua siististi pukeutuvaa nuorta miestä. Tulet kassalle ja tällä nuorella kassalla on ylimielinen naama, ei hymyä, ei katso silmiin ja äänessä epämielyttävä sointu. Pakkaat ostoksia ja takana oleva asiakas saa iloisella äänellä tervehdyksen, häntä katsotaan silmiin ja lähtiessä hänet moikataan ystävällisesti. Ostit juuri isolla rahalla ruokaa ja kaupan pihalla sulla on ihan wtf olo, onko nuoren miehen elämä näin paskaa nykyään? Mulla ei ole tarkoitus flirttailla, haluan vain normaalia palvelua mitä saan vanhemmilta naisilta kun asioin kaupassa. Itseasiassa jos teen ruokaostoksia isommassa marketissa valitsen aina vanhemman naisen kassan humaanin palvelun takia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole havainnut tuollaista, ainakin minulle kassatytyt on mukavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta minulla onkin luontaista karismaa. Lisäksi olen syntymäauktoriteetti, joka saa aikaan palveluskunnassa ylitsepursuavaa palvelualttiutta. Oikean kulmakarvan kohottaminen saa kömpelömmänkin kassaneidin ylittämään itsensä.

Ja kutsuvia katseita. Tosin kaikki eivät kelpaa, tietenkään.

Vierailija
4/7 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tilanne on juu. Kukapa nyt rumasta piittaisi.

Vierailija
5/7 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? En ole koskaan saanut huonoa asiakaspalvelua kaupan kassalla töissä olevilta nuorilta naisilta, vaan aivan "normaalia" asiakaspalvelua, enkä ole koskaan kokenut, että minua olisi kohdeltu eri tavalla kuin muita asiakkaita.

Kerran eräs nuori kassaneiti puhui kanssani muutaman sanan ihan niitä näitä, kun olin juuri silloin ainoana asiakkaana siinä kassalla, jonoa ei juuri siihen aikaan ollut. T: Nuori mies.

Vierailija
6/7 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, satuit happaman myyjän kohdalle. Ehkä muistutit hänen eksääsi?

Myyjät ovat asiakaspalvelutehtävissä, joten heidän pitäisi kohdella asiakkaita ystävällisesti tai ainakin asianmukaisesti. 

Ehkä useampi heistä on joutunut palstaperverssimiesten ahdistelujen kohteeksi, joten he eivät enää uskalla olla ystävällisiä nuorille miehille? Uskon oikeasti, että kyse oli sattumasta. 

Vierailija
7/7 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokenut tuollaista, nyt olen jo ikäloppu.

M30