siis tosi harvinaista, vieras ihminen puhui mulle Helsingissä!!
Mihin ristin laittas? Olin kävelyllä illalla ja ohitin yhden ihmisen(miehen) ja se sano yhden lauseen johon vastasin.
Sitten loppujen lopuksi me juteltiin varmaan 15 minuuttia!
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Oho, ai ei edes kerjännyt rahaa vai?! Eikä ollut feissari?
Ei. Ei.
Mulle puhuu ihmiset yleensä päivittäin, kai mä näytän siltä, että haluan jutella... :D Kommentoin kyllä itsekin herkästi kaikkea, hymyilen lapsille tai sanon heille jotain.
Ja tosiaan, mä puhuin kirpparilla yhdelle naiselle yks päivä. Ensin yksi lause ja siitä se lähti.
Ap
Kyllä Helsingissä Irakin pojat puhuvat tuntemattomille naisille
Mä ainakin keskustelen Helsingissä lähes päivittäin tuntemattomien kanssa. Joskus lyhyesti, joskus pidempään. Ja yleensä muut aina aloittavat, itse joskus mutta harvoin.
T. 16-vuotta Helsingissä asunut
Pin kirjoitti:
Mulle puhuu ihmiset yleensä päivittäin, kai mä näytän siltä, että haluan jutella... :D Kommentoin kyllä itsekin herkästi kaikkea, hymyilen lapsille tai sanon heille jotain.
et näytä. näytät luotaantyöntävältä.
Kaveri raivosi minulle, kun isovanhempansa Savosta olivat vierailullaan Helsingissä alkaneet jutella kaverin kerrostalonaapurille portaikossa. Oli isovanhempiaankin läksyttänyt, ettei tunne koko henkilöä eikä keskustele tälle koskaan ja nyt vanhukset avasivat tilanteen noin. :D
Pin kirjoitti:
Musta sä näytät ihan naalilta
Pin kirjoitti:
Ylimielisyys loistaa kilometrien päähän, itse et sitä tietysti "näe"
Pin kirjoitti:
= haukut älykääpiöksi tai vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Pin kirjoitti:
et näytä. näytät luotaantyöntävältä.
Tiedän tuon naisen, ja en nyt sanoisi ihan noinkaan hänen ulkonäöstään, mutta toisaalta ymmärrän, miksi joidenkin silmissä hän ei kovin miellyttävälle näytä. Nimittäin hän on melko itseriittoinen, piikittelevä ja muita ihmisiä väheksyvä tyyppi. Huono luonne näkyy olemuksessa, olipa piirteet miten kauniit tahansa.
En asu Helsingissä, mutta olen käynyt siellä monta kertaa yksin. Kokemukseni on toinen kuin ap:n. Helsingissä tuntemattomia ihmisiä tulee useinkin sanomaan / kysymään jotain. Ensimmäisen kerran, kun menin yksin Helsinkiin, niin heti kun astuin ulos rautatieasemalta, joku tuli pyytämään minua reiveihin. Pyytäjä oli selvinpäin eikä ollut mikään lentolehtisten jakaja tms. Heti sen perään ratikkaa odottaessani joku tuli jutustelemaan. Minusta se oli omituista.
** Jumala syntyi ihmiseksi Pojassa, Jeesuksessa Kristuksessa, sovitti ihmisten synnit Golgatan ristillä ja nousi kuolleista! Joka uskoo Jeesukseen sovittajanaan ja herranaan, perii iankaikkisen elämän. **
Kyllä täällä aika helposti oudotkin tulee juttusille. Meidän nykyisessä rapussa jopa naapureita moikataan ja välillä kuulumisiakin vaihdetaan.
Itekin vedän henkisiä yläfemmoja ja tuuletan hiljaa mielessäni, ku minä ja joku toinen, ventovieras suomalainen intoudutaan spontaaniin keskusteluun. Tää on mun mielestä lisääntynyt viimesen vuoden-puolentoista aikana.
Oho, ai ei edes kerjännyt rahaa vai?! Eikä ollut feissari?