Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

siis tosi harvinaista, vieras ihminen puhui mulle Helsingissä!!

Vierailija
29.09.2016 |

Mihin ristin laittas? Olin kävelyllä illalla ja ohitin yhden ihmisen(miehen) ja se sano yhden lauseen johon vastasin.
Sitten loppujen lopuksi me juteltiin varmaan 15 minuuttia!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, ai ei edes kerjännyt rahaa vai?! Eikä ollut feissari?

Vierailija
2/17 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, ai ei edes kerjännyt rahaa vai?! Eikä ollut feissari?

Ei. Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/17 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle puhuu ihmiset yleensä päivittäin, kai mä näytän siltä, että haluan jutella... :D Kommentoin kyllä itsekin herkästi kaikkea, hymyilen lapsille tai sanon heille jotain.

Vierailija
4/17 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan, mä puhuin kirpparilla yhdelle naiselle yks päivä. Ensin yksi lause ja siitä se lähti.

Ap

Vierailija
5/17 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Helsingissä Irakin pojat puhuvat tuntemattomille naisille

Vierailija
6/17 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan suomalainen oli.

Vierailija
7/17 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin keskustelen Helsingissä lähes päivittäin tuntemattomien kanssa. Joskus lyhyesti, joskus pidempään. Ja yleensä muut aina aloittavat, itse joskus mutta harvoin.

T. 16-vuotta Helsingissä asunut

Vierailija
8/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pin kirjoitti:

Mulle puhuu ihmiset yleensä päivittäin, kai mä näytän siltä, että haluan jutella... :D Kommentoin kyllä itsekin herkästi kaikkea, hymyilen lapsille tai sanon heille jotain.

et näytä. näytät luotaantyöntävältä. 

Vierailija
9/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri raivosi minulle, kun isovanhempansa Savosta olivat vierailullaan Helsingissä alkaneet jutella kaverin kerrostalonaapurille portaikossa. Oli isovanhempiaankin läksyttänyt, ettei tunne koko henkilöä eikä keskustele tälle koskaan ja nyt vanhukset avasivat tilanteen noin. :D

Vierailija
10/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pin kirjoitti:

Musta sä näytät ihan naalilta

Vierailija
11/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pin kirjoitti:

Ylimielisyys loistaa kilometrien päähän, itse et sitä tietysti "näe"

Vierailija
12/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pin kirjoitti:

= haukut älykääpiöksi tai vastaavaa. 

Vierailija
13/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pin kirjoitti:

et näytä. näytät luotaantyöntävältä. 

Tiedän tuon naisen, ja en nyt sanoisi ihan noinkaan hänen ulkonäöstään, mutta toisaalta ymmärrän, miksi joidenkin silmissä hän ei kovin miellyttävälle näytä. Nimittäin hän on melko itseriittoinen, piikittelevä ja muita ihmisiä väheksyvä tyyppi. Huono luonne näkyy olemuksessa, olipa piirteet miten kauniit tahansa. 

Vierailija
14/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli varmaan joku lande bönde

Vierailija
15/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu Helsingissä, mutta olen käynyt siellä monta kertaa yksin. Kokemukseni on toinen kuin ap:n. Helsingissä tuntemattomia ihmisiä tulee useinkin sanomaan / kysymään jotain. Ensimmäisen kerran, kun menin yksin Helsinkiin, niin heti kun astuin ulos rautatieasemalta, joku tuli pyytämään minua reiveihin. Pyytäjä oli selvinpäin eikä ollut mikään lentolehtisten jakaja tms. Heti sen perään ratikkaa odottaessani joku tuli jutustelemaan. Minusta se oli omituista.

** Jumala syntyi ihmiseksi Pojassa, Jeesuksessa Kristuksessa, sovitti ihmisten synnit Golgatan ristillä ja nousi kuolleista! Joka uskoo Jeesukseen sovittajanaan ja herranaan, perii iankaikkisen elämän. **

Vierailija
16/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä aika helposti oudotkin tulee juttusille. Meidän nykyisessä rapussa jopa naapureita moikataan ja välillä kuulumisiakin vaihdetaan.

Vierailija
17/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekin vedän henkisiä yläfemmoja ja tuuletan hiljaa mielessäni, ku minä ja joku toinen, ventovieras suomalainen intoudutaan spontaaniin keskusteluun. Tää on mun mielestä lisääntynyt viimesen vuoden-puolentoista aikana.