Lahjaneule löytyi käyttämättömänä kirppikseltä!
Neuloin kaverin vauvalle lahjaksi vaatteen ja kuinka ollakaan tänään kirppiksellä käydessä näin sen myynnissä, käyttämättömänä. Kasvun varaa oli sen verran, että vaate olisi varmasti edelleen sopiva vauvalle, mutta näköjään ei kelvannut :(
Kommentit (13)
Tuttu tunne. Siskoni tilailee minulta milloin mitäkin neuleita muttei koskaan käytä niitä. Saa itse valita langan, värin, mallin. Hällä varmaan laatikollinen lapasista takkeihin erilaisia minun tekemiä neuleita, joita säästää "tunnesyistä". Käyttää ei voi. En ymmärrä.
Monikaan ei tänä päivänä arvosta käsintehtyä, kiitos halpatuotannon. Neulomista pidetään vieläkin "mummoiluna" eikä monikaanmosaa käyttää neuleita. Typerä laveri. Hyvästä langasta tehtynä tuo olisi ollut seuraavillekkin lapsille oiva vaate.
Vierailija kirjoitti:
Monikaan ei tänä päivänä arvosta käsintehtyä, kiitos halpatuotannon. Neulomista pidetään vieläkin "mummoiluna" eikä monikaanmosaa käyttää neuleita. Typerä laveri. Hyvästä langasta tehtynä tuo olisi ollut seuraavillekkin lapsille oiva vaate.
Ja tämä mummoilija ei näemmä osaa enää kirjoittaakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä mollaa, ehkä mummo maalailee just laverisänkyä lapsenlapsille:) Unohtanut tuuletuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä sinuna kauheasti elvistelisi, kun et selvästi osaa kielioppisäännöistä alkeellisimpia: -kaan, -kään, -pa, -pä, -kin jne lisätään sanavartaloon ilman ylimääräistä konsonanttia. Eli kirjoittaakaan, EI kirjoittaakkaan.
Ilmeisesti et myöskään kirjoita koskaan kännykällä, kun noin hämmennyit kirjoitusvirheistä...
Vierailija kirjoitti:
Höh, ei osannut kaveri arvostaa, jatkossa lahjaksi halvinta krääsää tuolle kaverille.
Miksi kiusata kaveria antamalla lahjaksi yhtään mitään? Eivät kaikki ole niin tavaran perään.
Minulla on järkevä täti, saattaa pistää lahjaksi esim. villasukat (jotka otan mielelläni vastaan), mutta mukana on aina lappu, että jos ei miellytä niin pistä eteenpäin. Ja tiedän että oikeasti tarkoittaa mitä sanoo.
Minulla on itseneulotut vauvalahjat kovan käytön jälkeen säästössä. Lapsi on tosin jo 14. Jos saa omia lapsia, voi vaikka ottaa käyttöön.
Osataan niitä arvostaakin. :)
Minä koin itse tehdyt neuleet vauvalla hankalana, kun en tiennyt miten ne kuuluu pestä. Siksi ei tullut käytettyäkään. Meidän vauva oli megapulauttelija.
Vierailija kirjoitti:
Minä koin itse tehdyt neuleet vauvalla hankalana, kun en tiennyt miten ne kuuluu pestä. Siksi ei tullut käytettyäkään. Meidän vauva oli megapulauttelija.
Jos ei tohdi kysyä neulojalta pesuohjetta, niin 30 asteen villapesuohjelma, mahdollisimman kevyt linkous ja tasokuivaus on aika yleispätevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä sinuna kauheasti elvistelisi, kun et selvästi osaa kielioppisäännöistä alkeellisimpia: -kaan, -kään, -pa, -pä, -kin jne lisätään sanavartaloon ilman ylimääräistä konsonanttia. Eli kirjoittaakaan, EI kirjoittaakkaan.
Ilmeisesti et myöskään kirjoita koskaan kännykällä, kun noin hämmennyit kirjoitusvirheistä...
Hpsö, se mummoilija moitti itseään kirjoitusvirheestä.
Höh, ei osannut kaveri arvostaa, jatkossa lahjaksi halvinta krääsää tuolle kaverille.