onko normaalia että hiukset
siis mun hiukset ei rasvoitu :D niinku ei vaan millää. pesen hiukset yleensä viikon välein ja kaikki kaverit aina jaksaa ihmetellä.
Kommentit (8)
Äidilläni sama juttu vaihdevuosien jälkeen. Kai se on osin hormonitoiminnasta kiinni :) Jonkun verran kyse lienee myös siitä, millaisia hiusaineita käyttää ja millaiseen jynssäykseen on totuttanut päänahkansa. Ja toki myös hiustyypillä on väliä, onko kuinka karkea/hieno hius ja kuinka ilmavasti se asettuu vai meneekö päänahkaa pitkin.
Ole tyytyväinen, pääset helpolla :) Mä joudun pesemään tukkani 2-3 krt viikossa.
siis syön ihan normisti ja voin muute hyvin eikä oo vaihdevuosista kii mulla ainakaa:DD oon 16
ja oon kyl tyytyväine sillee onhan se kiva ettei tarvii koko aja pestä
Tuli kieltämättä vähän mieleen omat tuon iän oireet. 17 vuotiaana tukka kuivahti täysin hormooniongelmien ihan ensioireena. Ensin tuli juuri ehkä vuodeksi vaihe jolloin tukka ei tuntunut rasvoittuvan ollenkaan, ja sen jälkeen alkoi tippua päästä.
PCOS :(
Minulla on pörröiset luonnonkiharat, jotka menevät päätä pitkin vain suihkussa. Olen joskus kokeillut, kuinka kauan voin olla pesemättä niitä. Yhdeksäntenä päivänä alkaa näyttää hivenen rasvaiselta. Kampaajakin on hieman ihmetellyt, mutta hiukseni ovat erittäin hyväkuntoiset, hormoniongelmia ja hiuspohjaongelmia ei ole eikä ihoni ole muualtakaan erityisen kuiva.
Jos kuitenkin käytän tyvikohotukseen muotovaahtoa, hiukseni rasvoittuvat paljon nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Tuli kieltämättä vähän mieleen omat tuon iän oireet. 17 vuotiaana tukka kuivahti täysin hormooniongelmien ihan ensioireena. Ensin tuli juuri ehkä vuodeksi vaihe jolloin tukka ei tuntunut rasvoittuvan ollenkaan, ja sen jälkeen alkoi tippua päästä.
PCOS :(
oho, no toivottavasti ei oo mitää tollasta:o siis mul on niinku hyväkuntoset hiukset ne on tosi pitkät ja paksut ja sileet eikä mitenkää kuivat mut ne ei rasvotu ikinä, ollu jo moonta vuotta
Mitä sä syöt? Voitko muutenkin hyvin?