Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähikauppa myy humalaisille olutta...

Vierailija
29.09.2016 |

Lakkautettu Valintatalo myi lähiseudun puolukoille kaljaa vaikka äijät lehmus ja haisi. Näin Tampereella!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Vierailija
2/10 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain ne eurot on otettava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että lakkautettiin. Ei enää puolukat juopottele ja haise.

Vierailija
4/10 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemuaminen ja haiseminen ei ole sama asia kuin päihtyneenä oleminen. Ne puliukotkin ovat usein selvinpäin. Se, että tiedät henkilöllä olevan alkoholiongelman, ei ole peruste olla myymättä alkoholia. Näin se nyt vain menee.

Vierailija
5/10 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli haiseville ihmisille ei saa myydä olutta?

Vierailija
6/10 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin opiskelijana töissä oppilaskunnan klubilla, jossa myytiin keskiolutta. Baaritiskiin oli liimattu pakollinen lappu, jonka mukaan olutta ei saa myydä alaikäisille eikä päihtyneille eikä velaksi. Tulkitsimme ohjeen niin, että anniskelusta tulee pidättyä, jos kaikki kolme kriteeriä täyttyvät. Jos siis asiakkaalla  oli tarpeeksi ikää, hän sai kaljaa kännissä velaksi. Hyvin toimi.

Vierailija
7/10 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kerran alkos niin ettei myyty viinipulloa kun olin liian "pirteä ja iloinen". Taisi luulla että olen aineissa. Oli ollu vaan hyvä työpäivä ja innoissani olin siitä kun hyvä ystävä oli pitkästä aikaa tulossa mun luo viikonlopuks. Edellä menneelle p*skalta ja viinalta haisevalle juopolle kyl myytin kossupullo. Että muistakaa haista kauheelle ja jurottaa kun alkossa asioitte. Onneksi toinen alko on kilometrin päässä niin sieltä sitten sain illanistujaisviinin.

Vierailija
8/10 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä rikosilmoitus.

Vierailija
9/10 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi kerran alkos niin ettei myyty viinipulloa kun olin liian "pirteä ja iloinen". Taisi luulla että olen aineissa. Oli ollu vaan hyvä työpäivä ja innoissani olin siitä kun hyvä ystävä oli pitkästä aikaa tulossa mun luo viikonlopuks. Edellä menneelle p*skalta ja viinalta haisevalle juopolle kyl myytin kossupullo. Että muistakaa haista kauheelle ja jurottaa kun alkossa asioitte. Onneksi toinen alko on kilometrin päässä niin sieltä sitten sain illanistujaisviinin.

Niin ja tämä juoppo oli kännissä. Nämä alkon edustalla joka päivä istuskelevat sankarit eivät varmaankaan selväö päivää ole vuosiin nähneet.

Vierailija
10/10 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyhän baaritkin humalaisille jos ovat ihmisiksi ja pystyvät selvästi lausumaan tilauksensa.