Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostoskärrylapset säälittää. Eivät vissiin jaksa kävellä, ja vanhemmat curling-vanhempia.

Vierailija
06.03.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vaan toinen juttu, että minne kävelisi ja miten paljon särkyisi tavaroita.

Vierailija
2/7 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menis muillakin hermot, kuin mulla, jos meidän 3 ja 2 vuotiaat laukkoisi pitkin marketteja vapaana. Riittää, että 3-vuotias nauttii vapaudestaan. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu näin on.

T: perhe Uuspaavalniemi

Vierailija
4/7 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sama kun 4 v huutaa ja kiukuttelee ettei jaksa kävellä kun ollaan menossa puistoon, mutta puistossa sitten jaksaa juosta ja kiipeillä 2 tuntia.

On ne hassuja noi lapset...

Ja mua ei rassaa jos eivät jaksa kävellä kaupassa vaan laitan kärryihin jos vaan mahtuu.

Ja ap:llä oli kuinkas monta lasta itsellään? Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn. Mua ei oikeesti stressaa jos joku kattoo pahasti kun 4 v on kärryissä.

Vierailija
5/7 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vaan, ettei kohta enää mahdu kärryihin. Pitää siirtyä vissiin kaulapantaan ja talutushihnaan.

Vierailija
6/7 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä, että oli pikkuveljen syntyessä reilun vuoden vanha, ja kolmosen syntyessä 3-vuotias. Ei saa, eikä saanut koskaan istua, silloin kun on pienempiä mukana. Kun ollaan joskus kahdestaan kaupassa, niin hemmottelen joskus päästämällä ostoskärryihin, kun kerran haluaa. Kerran olen "joutunut" ottaa kengätkin pois, että mahtuu nostamaan kärryyn ;)

Ihan sama mitä joku ajattelee, jos tuollaisia miettisi ei monen lapsen kanssa ehtisi muuta tekemäänkään.

Vierailija
7/7 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan kekkosta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme