BREAKING BAD vai THE AMERICANS?
Onkohan noista oikeastaan kumpikaan mun makuun koska mulla on melkein nolla toleranssi kaikelle tappelulle ja räiskimiselle siis "toiminta" elokuville ja sarjoille. En jaksa sellassia katella. Rakastan draamasarjoja. Suositteletteko?
Kommentit (15)
Breaking bad in katsoneena en sanoisi että siinä olisi juurikaan räiskintää tai tappelua. toki vähän, mutta erittäin hyvä ja koukuttava juoni.
The Americanssia en ole katsonnut mutta se pääosan mies on pätevä näyttelijä! Keri Russellia en puolestaan voi sietää. Eikös he ole nykyään pariskunta irl? Taisivat just saada vauvan.
Breaking Badissa on muutamia varsin julmia ja väkivaltaisia kohtauksia mutta pääosaa siinä esittää uskomattoman hienot juonenkäänteet ja upeat näyttelijäsuoritukset !
Vierailija kirjoitti:
The Americanssia en ole katsonnut mutta se pääosan mies on pätevä näyttelijä! Keri Russellia en puolestaan voi sietää. Eikös he ole nykyään pariskunta irl? Taisivat just saada vauvan.
Kannattaa katsoa sarjaa Keristä huolimatta! Minä opin pitämään hänestä tässä roolissa. Tosi onnistunneet näyttelijä valinnat tähän sarjaan!
MOLEMMAT! KUMMATKIN SARJAT HUIPPUA!!!!
Täysin erityylisiä sarjoja (molemmat ehdottomasti katsomisen arvoisia). Toimintasarja ei ole kumpikaan.
Americans paranee vain edetessään, minun suosikkejani ovat ne venäläiset jotka puhuvat ihanaa oikeaa venäjää. Mutta kyllä siinäkin sarjassa aika raakaa väkivaltaa tulee välillä vastaan.
Tietääkö muuten joku milloin alkaa seuraava kausi Maikkarilta ja minne aamuyöhön se piilotetaan?
Breaking bad on kyllä top5 sisällä kaikkien aikojen parhaimmissa sarjoissa.
Alkujaksot oli mielestäni todella tylsiä, melkein jätin sarjan katsomatta, mutta kun niistä pääsee yli niin sarja nousee ihan uskomattomiin huippuihin.
Sanoisin, että on sarja joka ihan jokaisen pitää katsoa. Ja draamaa se on, joo, väkivaltaakin mutta se ei todellakaan ole sarjan ydin tai edes olennainen osa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Täysin erityylisiä sarjoja (molemmat ehdottomasti katsomisen arvoisia). Toimintasarja ei ole kumpikaan.
Kylläpähän The Americansin voi nähdä toimintasarjana jos oikein katsoo.
Molemmat!