Palstalla viihtyville ikisinkkumiehille vinkki jota ei ole varaa missata!
Lähde tältä palstalta heti. Paina ruksia heti äläkä enää palaa tänne. Tällä palstalla roikkuminen ja lassukointi ei paranna naisonneanne pätkääkään. Tämä kaikukammio, jossa pieksette toisianne naisettomuudessanne hurmokseen ainostaan myrkyttää mielenne ja toimii ainoastaan itsensä toteuttavana ennustuksena.
Lähtekää, älkääkä katsoko taaksenne. Muuten teidät hukka perii.
Kommentit (7)
Mistä ne sitten tietää, että pitää puhallella niskaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei ne oikeasti halua parisuhdetta, ne haluaa vaan tuntea oikeutettua katkeruutta. (Siis omasta mielestään oikeutettua, tää on niitä kun asiat koetaan jollain tavalla.) Vähän surkea elämähän tuollainen on mutta itsepähän ovat sen valinneet.
Juu itsehän minä tämän valitsiskin.
Päinvastoin. Täältä oppii kaikenlaista.
Naisen on vaikeaa ymmärtää, että suuri osa miehistä ei ole niin parisuhteen perään kuin naiset ovat. Sama fakta ilmenee parisuhdekyselyistä ja avioliittotilastoista.
Ei mulla ole ollut mitään muutosta naisrintamalla tänne eksyttyäni. En minä ole naisille katkera, minussa on vaan jotain, että minusta ei kiinnostuta.
Ikisinkkumies
Täytyyhän jonkun uhrautua ja lisätä tietoisuutta naisten keskuudessa. ;)
Etteivät naiset vaan luule, että kaikkien miesten elämä on niin auvoista kuin niiden joiden karusellissa pyörivät...
Ei ne oikeasti halua parisuhdetta, ne haluaa vaan tuntea oikeutettua katkeruutta. (Siis omasta mielestään oikeutettua, tää on niitä kun asiat koetaan jollain tavalla.) Vähän surkea elämähän tuollainen on mutta itsepähän ovat sen valinneet.