Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kierron puoliväli ja ihan hirmuiset halut - ikää päälle 40v

Vierailija
28.09.2016 |

Alavatsassa tuntuu painetta, taitaa olla ovulaatio, hormonit hyrrää ja panettaa 😳😳 tällaistako se sitten on kun sanotaan että nainen on seksuaalisesti aktiivisimmillaan nelikymppisenä? Onko muilla tällaista? Ja tää kierron puolivälin panetus on ihan kauheeta 😄... Ja ihanaakin, toki.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on koko aikuisikäni ollut tuollaista... Paitsi tietenkin silloin, kun olen käyttänyt hormonaalista ehkäisyä tai ollut raskaana (eli hillittömät halut liittyvät ovulaatioon). Olen nyt 36 v.

Vierailija
2/14 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko tulla auttamaan? t. m30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei ole ollut, mutta nyt viime aikoina kyllä... Viimeiset pari vuotta varmaan. Huh huh. Musta tuntee että kaikki ( miehet )pystyy lukemaan mun ajatukset tässä tilassa 😉

Vierailija
4/14 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Se on ovulaatio. Itse en käytä siis hormonaalista ehkäisyä, eli luonnolliset halut pysyy tallella..

N28

Vierailija
5/14 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, nyt tiedät miltä 15-30 vuotiaasta miehestä tuntuu vähintään kerran tunnissa, joka päivä...

Vierailija
6/14 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, nyt tiedät miltä 15-30 vuotiaasta miehestä tuntuu vähintään kerran tunnissa, joka päivä...

Joo, kivahan se 😊 En ole vuosiin käyttänyt hormonaalista ehkäisyä mutta ei ovulaation aikaan ole aiemmin tällaista ollut. Toki sen on huomannut että kierron puolivälissä on halut isommat mutta viime aikoina se on ollut lähinnä kiimaa. Huh huijaa. -ap

Vierailija
7/14 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä on tuollaista? Olen 45-vuotias akka ja seksihalut loppuivat 10-vuotta sitten. En ymmärrä, miten vanhoilla naisilla voi olla haluja.

Vierailija
8/14 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla on koko aikuisikäni ollut tuollaista... Paitsi tietenkin silloin, kun olen käyttänyt hormonaalista ehkäisyä tai ollut raskaana (eli hillittömät halut liittyvät ovulaatioon). Olen nyt 36 v.

Sama täällä. Olen vuoden vanhempi, ei hellitä. Onneksi on apuvälineitä, mies ei pysy vauhdissa mukana noina aikoina.

Vierailija
9/14 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teillä on tuollaista? Olen 45-vuotias akka ja seksihalut loppuivat 10-vuotta sitten. En ymmärrä, miten vanhoilla naisilla voi olla haluja.

Eihän neljävitonen mikään vanha nainen ole! Mulla on tosiaan halut vaan kasvaneet viime vuosina....-ap

Vierailija
10/14 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuolaan tuota pullukka -ohjelman miestä 😋

Vierailija
11/14 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pahenee" vaan iän myötä! Mulla ei kyllä rajoitu ovulaation aikaan, vaan on melkein jatkuva panetus, ollut jo monta vuotta. Olen 47-v, eikä vielä mitään merkkejä vaihdevuosista.

Vierailija
12/14 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 v pian täynnä ja ihan hirveet halut kun kuukautiset loppumassa ja siitä yli 2 viikon ajan. Ei miestäkään kiinnosta tyydyttää tällaisia haluja.

Vierailija
13/14 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyn 40-v. rajapyykkiä ja mielessä pyörii vain seksi. Näin oli tosin 20 ja risat -kieppeilläkin, mutta nyt fantasiat ovat vaihtuneet sellaisiksi, että itsellä naisena on aikas vaativa rooli miestä kohtaan. Ja tietysti flirttailen naisillekin, koska olen utelias, en ole vielä naisen kanssa ollut. Olen aina aiemmin viehättynyt itseäni vanhemmista miehistä, mutta nyt voisin hypätä sänkyyn jopa 10 v nuoremman kanssa. Jos ei olisi siippaa riippana.

Vierailija
14/14 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että meitä on muitakin! Vaikka oikeesti tää on jo vähän ahdistavaa. Jos olisin mies, olisi varmaan jatkuva stondis 😩-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan