Jee nyt on koossa 16 ekaa Aku Ankan taskukirjaa
Kun ostin pakkauksen jossa numerot 14, 15 ja 16. Mitäs äiti hävitit salaa minulta kokoelmani 30 vuotta sitten, pakko kerätä nyt takaisin näin vaikka kestääkin kauan.
Kommentit (9)
Vasta noin vähän. Mulla on taskarit nrot 1-200 ja jotain. Lisäksi muitakin.
Minulta löytyy 1-419, haluatko ostaa?
Taskukirjojen myyjillä on kyllä usein todella vääristynyt käsitys taskukirjojen oikeasti arvosta. Tori.fi:ssä on aina myynnissä 40-50 kirjan sarjoja jollain 200-250 euron hintapyynnöllä. Oikeastihan tuollaisen sarjan arvo on hyvällä tuurilla 50 euroa.
aku ankan taskupokkari 129 on kaikkein paras
Mulla on ekat parikymmentä, ja ne olen ostanut kaikki ilmestymijärjestyksessä itse tienaamillani rahoilla, heti ilmestymisen jälkeen. Sitten kasvoin aikuseksi, enkä enää ostanut niitä. Aika pitkään niitä julkaistiin vain yksi vuodessa, joten niidenkin keräämiseen meni kohtuullisen pitkä aika.
Eivät ole myynnissä, vaan varastossa jälkipolville jos niitä joskus kiinnostaa asia riittävästi, sitten kun musta aika jättää.
Taikaviitat oli tosi kovia silloin kun ne oli uus juttu.
Sain 90-luvun lopulla ilman nettiä kerättyä kaikki siihen asti ilmestyneet taskukirjat. Tuo numero 12 Tervetuloa Ankkalinnaan oli kaikkein harvinaisin eli viimeinen, jonka saatuani kokoelmani oli täydellinen siihen asti, kun sittemmin lopetin uusien ostamisen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ekat parikymmentä, ja ne olen ostanut kaikki ilmestymijärjestyksessä itse tienaamillani rahoilla, heti ilmestymisen jälkeen. Sitten kasvoin aikuseksi, enkä enää ostanut niitä. Aika pitkään niitä julkaistiin vain yksi vuodessa, joten niidenkin keräämiseen meni kohtuullisen pitkä aika.
Eivät ole myynnissä, vaan varastossa jälkipolville jos niitä joskus kiinnostaa asia riittävästi, sitten kun musta aika jättää.
Niitä julkaistiin alkuaikoina neljä kertaa vuodessa, ja parin vuoden jälkeen jo viisi vuodessa.
Ei kun tässä onkin vain 12, 13 ja 14