Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumman elämän valitsisit?

Vierailija
28.09.2016 |

1. Olisit kaunis ja sinulla olisi mies ja ystäviä. Rahaa ei jäisi paljoa muuhun kun perustarpeisiin, pärjäisit kumminkin suht hyvin rahallisesti

2. Olisit et-niin-kaunis ja miestä ei löytyisi, seksiäkin saisit erittäin harvoin. Sinulla on kumminkin ystäviä ja rahaa riittäisi itsensä toteuttamiseen esimerkiksi matkusteluun yms. useastikkin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, kun mulla nyt vaan sattuu olemaan tämä elämä eikä se siitä miksikään muutu.

Vierailija
2/9 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, kun mulla nyt vaan sattuu olemaan tämä elämä eikä se siitä miksikään muutu.

Oliko pakko sitten vastata ollenkaan.

Ei ap.

Itse valitsisin elämän jossa voin matkustella ja olla vapaa. En kaipaa miestä enkä ystäviä. Seksiä en varmaan edes pystyisi harrastamaan, koska se inhottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsisin 1.

Vierailija
4/9 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1, ehdottomasti. Raha eivätkä ystävät ei ole koskaan olleet minulle kovin tärkeitä. No, lapsena ystävät oli, mutta aikuisena en ole enää sellaisia kaivannut, introvertti kun olen.

Vierailija
5/9 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.

Kaipaan ihan mielettömästi seksiä ja perusarkea miehen kanssa.

Vierailija
6/9 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä on tuo että rahaa ei riitä kuin perustarpeisiin vaikka rahallisesti menee hyvin? Järjettömät perustarpeet.

Vierailija
7/9 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä elän nyt tuota ykköstä, joten vaihtelun vuoksi valitsisin kakkosen. Raha ei tuo onnea, tai ainakin niin sanotaan, mutta kyllä se elämään tuo lisää mahdollisuuksia.

Vierailija
8/9 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 ehdottomasti näin miehen näkökulmasta omaksi eduksi. Ikuinen pariutumisesta syrjäytyminen vienyt elämästä onnellisuuden ja voin vakuuttaa että se masentaa niin että uskon jo tekeväni itsemurhan. Varmaan rumilla naisilla sitten samat ongelmat?

Vierailija
9/9 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsisin ykkösen.Nytkin on kyllä mies ja ystäviä,mutta en ole kaunis eikä rahaa ole edes perustarpeisiin.