Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Laitoin terveisiä terkkuketjuun
28.09.2016 |
Mees lukemaan :)
Ps. Laitoin ihan tunnisteitakin
Kommentit (3)
Mä laitoin savumerkkejä, mees ulos katsomaan. Tunnistettavia ovat :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No ei ollut viestiä missä olis kunnon tunnisteita. Kuten vaikka että: Päivi kaipaa Anttia Pohjanmaalla, oli kiva kun viimeksi sulla oli se sininen paita. P.S. en oo Päivi enkä kaipaa Anttia.
Alue: Aihe vapaa
eikö olis parempi laittaa vaikka viestiä whatsupilla? ;)