Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään samaa vatsaongelmaa kuin minulla? Mikähän on syynä?

Vierailija
06.03.2006 |

Ongelma on se, että piereskelen joka päivä ihan hillittömästi. Varsinkin joka aamu on pakko päästää ilmaa pois reilusti. Minulla ei ole laktoosi-intorelanssia. En käytä maitoa, juusto on hylaa. Kun olen kotona, eihän tämä haittaa mitään, mutta töissä ollessa maha kipeytyy kovin ja on vaikea olla. Vessassakaan ei ilkeä pierrä, koska ääni on todella kova. Antakaapa vinkkejä, miten alan selvittää asiaa! Olen alkanut pelätä, että ruokavaliossani on jotain todella väärää, mikä aiheuttaa syöpää. Tämä ongelma on ollut minulla ihan lapsesta asti.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itelläni on kyl laktoosi- intoleranssi, mut en käytä maitotuotteita,joten siitä " vaiva" ei johdu. juon paljon kokista ja syön ruisleipää. ne ainakin pierettää. mietippä omaa ruokavalioos...

Vierailija
2/13 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

plus että voit olle erittäin herkkä jollekin tietylle ilmaa aiheuttavalle..... mutta ruokaremontilla pitäis hoitua....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea tuoretta.....

Mutta kestää pitkään saada suolisto puhtaaksi ruuan avulla..... kannattais ehkä aloittaa luontaistuotekaupasta jollain suolistoa puhdistavalla kuurilla....

mutta ruuan avulla se onnistuu terveellisimmin. Kun suolisto on kunnossa eli aikas puhdas ja suolinukka pystyssä niin jää muutkin pikkusairaudet ja krempat pois itsestään.

Vierailija
4/13 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colon clear original jauhe on vaikkapa hyvä aloitus....

http://www.maxmedica.fi/luontaistuotteetjavitamiinit/tuotteet/vatsanhyv…

Mutta esim Colon tonic on liian hepponen kuuri... se on sitä nestemäistä....

Ainiin ja liika hiiva suolistossa aiheuttaa myös ilmavaivoja eli kannattaa lukea jotain hiivasyndroomajuttuja ja ottaa niistä vinkkejä =)

Vierailija
5/13 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mitä ne tipat on, mitä vauvojen ilmavaivoihin syötetään? Kai ne vois aikuisella ajaa saman asian.

Vierailija
6/13 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko elämänkö AP vetää cuplatonta =DD

Tää on niin nykypäivää tää pelkän oireen hoitaminen jollain vaan apteekista saatavalla.....

Vierailija
7/13 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten lääkäriin ja tutkimuksiin.

Vierailija
8/13 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin todella nyt loukata, kun tuli tuollainen pähkähullu ajatus mieleen. 7

Vierailija
9/13 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä miten terveyttä hoidetaan ja ylläpidetään. Ota mielummin opiksi =)

Vierailija
10/13 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sokeri ja tuore leipä kannattaa jättää pois ja kokeilla, olisiko sillä vaikutusta.

Vierailija
11/13 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältähän sitä oppia voi oikein kauhalla ammentaa...7

Vierailija
12/13 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontaistuotekaupasta Replete annospusseja, 1 kpl veteen sekoitettuna ennen aamiaista. Tätä kolmena päivänä peräkkäin. Maitohappobakteerivalmiste, sisältää 30 miljardia probioottibakteeria.

*aluksi mulla pisti vatsan ihan täysin sekaisin, sitten kun sai vatsan bakteerikannan kuntoon, oli olo aivan ihana*

Repleten jälkeen BIO-ACIDOPHILUS kapseleita, 1 kapseli 2 kertaa päivässä aterian yhteydessä. Näin seuraavat kaksi viikkoa, sitten riittää 1 kapseli kerran päivässä.

Lisäksi vielä LINOMIX pellavarouhe, 2 rkl 1-2 kertaa päivässä. *on muuten tosi hyvän makuista vaikkapa tuoremehuun sekoitettuna tai puuron / kiisselin / jogurtin päälle ripoteltuna*

Näillä tuotteilla sain minä vatsan kuntoon, ei ole ilmavaivoja, kipuja eikä turvotuksia.

Vierailija
13/13 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan