Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hesarin uudistus - nyt mieskin halusi että Hesari perutaan

Vierailija
28.09.2016 |

Soitin että en haluu lehteä enää vaikka 18 vuotta tilattiin

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minä söin kvinoamustikkapuuroa aamupalaksi.

Vierailija
2/9 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin Disney kanavan tilauksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uudistus?

Vierailija
4/9 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas peruutan Aku Ankan kun lapset muuttavat pois kotoa.

Vierailija
5/9 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehti on sillisalaattia nykyään ja uutiset ja urheilukin on sekaisin siellä täällä

Vierailija
6/9 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä trumppien hallitsemassa post truth -yhteiskunnassa kaipaa jonkinlaista vastapainoa kaikille valheille ja vihalle. Pieni annos liberaalia journalismia aamuisin parantaa oloa, vaikka se tautia enää pysty parantamaan.

Vierailija
7/9 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on kuitenkin se vaihtoehto media.  Kertoo kuitenkin sen tarvittavan, mita valtamedia ei kerro.  Asiat ovat huonommin kuin mita sita olisi voinut kuvitellakaan.  Eipa valtamedia edes tajua, mita ovat itse itselleen tehneet.  Luottamushan on asia, minka voi menettaa vain sen yhden ainoan kerran.

Vierailija
8/9 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli aikanaan Hesari, kunnes sen sitten lopetin. Ihanaa, ettei enää tarvitse "stressata" siitä, tuleeko lehti vai ei. Usein, etenkin viikonloppuisin, se ei tullut, ja joutui soittelemaan sen perään. Silloin sitä odotti, kun olisi ehtinyt lukea. Eikä tarvitse myöskään herätä siihen, kun lehdenjakaja kolistelee yöllä sen lehden kanssa. Jotkut jakajat osasi laittaa sen hiljaakin luukkuun, toiset ei. Kyllä se on lehden tilaamisen kannalta tärkeä juttu, että myös sen jakaminen toimii. Tätä eivät välttämättä lehtitalot riittävästi tule ajatelleeksi. Nykyään saan lukea näköislehden (ja paperisenkin) töissä, joten se on saatavilla, jos haluaa.

Vierailija
9/9 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarissa hyvät jutut hukkuu, kun päivästä toiseen:

trumppi eestä ja trumppi takaa, trumppi istuu ja trumppi makaa ...

oikeisto siellä natsi tuolla, natsi kurkkaa kohta jo ikkunan päältä ja mikäs se peilistä katsoo - kas natsihan se siellä...

sitten päivitellään, paisutellaan, kovistellaan, vaaditaan päitä vadille ..hutkitaan, ei tutkita....

Sekin on ihan unohdettu, että jostakin syystä se korruptio on Suomessa vähissä, johtuiskohan siitä, että lait ja asetukset on samat kaikille...huutamalla eikä itkemällä saa tahtoaan läpi niin kuin monissa muissa maissa...

Ei jaksa millään....