Kuinka monessa maassa olit käynyt 20-vuotiaana? Entä kuinka paljon oli säästöjä?
Kommentit (45)
4 ja muutama tuhat oli säästetty lapsettomuushoitoja varten.
Hirveän monet on päässyt käymään monissa maissa.
Mä olin 20-vuotiaana käynyt vaan Ruotsissa. Paitsi että itseasiassa en edes tainnut olla käynyt edes maissa vielä silloin. Sen jälkeen tullut käytyä Ruotsissa ja Tallinnassa monesti maissakin.
23-vuotiaana olin lentokoneessa ensimmäisen kerran, ja se onkin ainut matka ulkomaille lentokoneella...
Köyhästä perheestä ja pienituloisena edelleen.
20-vuotiaana olin käynyt Ruotsissa ja Virossa, säästöjä 0€.
Nyt kolmekymppisenä olen käynyt n. 10 maassa, säästöjä 0€, opintovelkaa 15000€ jäljellä.
Yhdeksässä eri maassa ja säästöjä 0 €.
T: 22-vuotias nuori mies/poika
Säästöjä 0 - matkoja 0 lapsia oli 2, ei harmita, olen ehtinyt reissata myöhemminkin, säästöjä ei ole kertynyt
20-vuotiaana en ollut kaynyt ulkomailla kertaakaan, saastoja 0e.
21-vuotiaana teinkin sitten elamani toistaiseksi jarkevimman liikkeen ja muutin ulkomaille. Nyt 34-vuotiaana kaytyja maita n. 30, joista kolmessa ole asunut, ja saastoja 70000e.
Miksi tässä niitä säästöjä kysyttiin? Olin käynyt Suomen lisäksi 10 maassa. Yhtäkään reissua en ollut maksanut itse.
Mikä lasketaan säästöiksi? Omaisuus? Silloin silloista rahaa v. -92 jotain 150-200.000 euroa.
~15 maassa. Säästöjä ei tainnut olla 1000e enempää.
10-15 maata ja säästöjä muutama tonni ja 600€ osakkeita
Noun viidessätoista, en iha tarkkaan muista minkä ikäisenä olen missäkin käynyt. Säästöjä ei ollut silloin yhtään.
Nyt nelikymppisenä olen käynyt varmaan noin viidessäkymmenessä maassa, asunut neljässä ja säästöjä plus muuta omaisuutta on reilusti.
Olin käynyt Suomen lisäksi vain Ruotsissa, jossa olen syntynyt. Säästöjä oli sen verran, että ruokaa sai ostetuksi, sipuliteemakkaraa ja hedelmiä tarjouksesta.
virossa olin käynyt ja perse auki olin
20-vuotiaana olin käynyt kahdessa maassa, jos nyt niin voi sanoa; Tukholman ja Tallinnan risteilyllä. Säästöjä oli vajaa kymppitonni.
Parivuotta myöhemmin olen nyt käynyt niiden lisäksi viidessä maassa, mutta säästöjä jäljellä enää tonni. Opiskelu, omille muuttaminen ja matkustelu on syönyt. :)
7 ja näistä ei ole kolmea enää olemassa. Säästöjä 3000 mk.
Varmaan noin 20 maata. Säästöjä ei ollut, koska olin juuri käyttänyt viimeiset roponi ostamalla ensimmäisen asuntoni .
Olin matkustanut 10 maassa (monissa kuitenkin moneen otteeseen perheen lomamatkoilla), asunut ulkomailla kertaalleen ja säästöjä n. 5000 (osakkeina). Muutama vuosi myöhemmin matkustanut neljään uuteen maahan, asunut toisen kerran ulkomailla ja ottanut opinolainaa...
0 maata, 0€.
Nyt 35v, yhdessä maassa olen käynyt (Ruotsi) ja säästöjä yhä 0€.
Tajusin vasta tämän ketjun myötä miten köyhä oikeasti olen :(
Kuudesa maassa, säästöjä satunnainen satanen.
Kaksi maata, ei säästöjä vaan ensimmäiset erät opintovelkaa nostettuna.
Se oli silloin 80-luvun alussa, jolloin matkailu ei ollut ollenkaan sellaista normikäytöstä kuin nykyään, ja kaikki opiskelivat velaksi.