Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei halua aloittaa suhdetta kanssani??

Vierailija
28.09.2016 |

Olen nyt tapaillut erästä miestä viisi kuukautta, joka erosi noin puoli vuotta sitten edellisestä muutaman vuoden suhteestaan (suhde oli miehen mielestä huono ja mies oli jättäjä). Olemme koko tapailumme ajan olleet viihtyneet yhdessä erittäinkin hyvin kuin paita ja peppu, ja olemme erittäinkin tosissamme toistemme kansssa. Molemmin puolista ihastusta on, seksi on loistavaa ja kaikki muuten on varsin mainiosti. Kaikki ystävämmekin kyselevät kovasti olemmeko yhdessä. Mutta mies ei halua seurustella tai aloittaa parisuhdetta, koska hänen mielestään edellisestä parisuhteesta on liian vähän aikaa eikä hän ole valmis sitoutumaan uuteen parisuhteeseen. Miksi? Se oli siis mies, joka jätti eksänsä koska miehen mielestä suhde ei toiminut. Mies kyllä kovasti väittää päässeensä suhteesta jo yli, mutta miksei hän sitten halua aloittaa uutta suhdetta minun kanssani? En ymmärrä yhtään.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap varma että olet miehen ainoa? Ei ole ihan harvinaista että mies pyörittää useaa naista yhtä aikaa. Oletko tavannut hänen vanhempiaan, sisaruksiaan, ystäviä? Mitä hän sanoo jos pyydät saada laittaa teistä yhteiskuvan someen tms?

Olen tavannut monia hänen kavereitaaan ja toisen siskonsa. olemme molemmat laittaneet Facebookkiin yhteiskuvia ja päivityksiä, jossa kerromme tekevämme asioita toistemme kanssa. Olen varma ettei hän pyöritä muita naisia, onhan hän itse kertonutkin ettei tapaile muita.

AP

Vierailija
42/58 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti näyttää kyllä siltä että olet miehelle vaan väliaikainen ajanviete kunnes vastaan kävelee joku jonka kanssa hän haluaa oikeasti parisuhteeseen. Selittelee sulle vaan ja syöttää tekosyitä. Et vaan tunnu oikealta hänelle vaikka asiat olisivatkin loistavasti. Jotain puuttuu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole ehtinyt viettää yhtään aikaa yksin, jos erosi puoli vuotta sitten ja olette nyt 5 kk tapailleet tiiviisti. Ei luonnollisesti halua sitoutua vaan tarvitsee jotakin laastaria, kunnes oppii olemaan itsenäinen. Autat miestä tässä prosessissa, toivottavasti paranee läheisriippuvuudesta ja kykenee jatkossa tekemään sitä, mitä oikeasti itse haluaa.

Vierailija
44/58 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Busted. Ja olet kyllä epätoivoinen :D

Vierailija
45/58 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekosyy, kuten taidat pohjimmiltasi tietää. Mies on suhteessa salamannopeasti, kun tapaa sen oikean.

Tunnistaako sen oikean muka heti.

Itse kaipaan pitkän tarkkailujakson.

Vierailija
46/58 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olet pedannut miehelle täydellisen tilanteen: hänellä on parisuhteen edut, muttei mitään vastuita eikä sitoumuksia.

Mitähän ne on ne vastuut ja sitoumukset? Luvataan kaikki maan ja taviaan väliltä, ja sitten jatketaan niin kuin ennenkin? Julkistetaan seurustelusuhde näyttävästi ystäville ja sukulaisille? Vai pitäisikö jo mennä kiireellä vihille? 

Aloittajan on syytä arvioida tilanne ja miehen tarkoitus tekojen, ei lupausten mukaan. 

Vierailija
47/58 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ongelma? Jos viihdytte yhdessä niin olette yhdessä. Jos kaipaat takuut loppuelämän yhdessäololle niin niitä ei voi kukaan luvata. Jos pelkäät kannattaako sinun ladata tähän suhteeseen kaikki toivoisi, haaveesi ja pelkosi niin vaikka teillä olisi sopimus seurustelusta voi tilanteet ja tunteet muuttua.

Minä menisin tuoreen eron jälkeen päivä kerrallaan. Minä eläisin tuoreen miehen kanssa päivän kerrallaan. Usein sitä katuu niitä tekemättömiä ja kokemattomia asioita. Kokemuksista myös usein toipuu. Mitä sä jännität ja spennailet?

Vierailija
48/58 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapailin 5 kk miestä joka ei halunnut mitään vakavaa kun oli ollut aikaisemmin pettymyksiä suhteissa. Oli just eronnut edellisestä suhteesta kun tavattiin mutta piti silti exäänsä vielä yhteyttä ja tapasivat. Ei ollut päässyt yli entisestä. Meillä oli tosi mukavaa yhdessä ja hyvää seksiä, juttelua ja paljon yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Tuntui että oltiin toistemme sielunkumppaneita. Tavattiin ainakin kerran viikossa. En halunnut miestä painostaa mihinkään vaan annoin olla välillä rauhassakin. Aluksi en minäkään ottanut suhdetta kovin vakavissaan, mutta se jotenkin ajautui siihen kuin itsestään, mutta miten kävikään...mies vaihtoi mut lennossa toiseen jonka oli tavannut netissä eli olikin koko ajan etsinyt jotain toista tai kolmatta. Teki mulle oharit ja selitteli, että kun ei ollut luvannut mulle mitään ja me ei seurusteltu! Mukavalta ja kiltiltä tuntunut ihminen muuttuikin ihan yhtäkkiä täysin tunteettomaksi ja ilkeäksi mua kohtaan. Mies vielä itse vaati multa että en tapaile muita suhteen aikana niin mitä menikään itse tekemään!

Vierailija
49/58 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tuota, että olette erittäin tosissanne, mutta mies ei halua, että seurustelette. Eikö nämä tavallaan kumoa toisensa?

Vierailija
50/58 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua seurustella, niin ei halua seurustella, simppeliä. Minulla on takana useamman vuoden avoliitto, ja nyt olen ollut pari  vuotta sinkkuna. Viihdyn kyllä erään miehen kanssa, tai itseassa kahden, kolmenkin, mutta en kaipaa nyt mitään vakavampaa. Mainiota seksiä, juttuseuraa, läheisyyttä, matkoja, illanistujaisia +++. On tavattu kavereita, ja toisen sukulaisiakin. Mutta ei, ei sen enempää. Pidän silmät auki sitä Oikeaa varten, olen näille nykyisille sanonut heti alusta, etten ala seurustelemaan, ja olen kertonut muista. Jos Ap haluat enemmän, älä tyydy vähempään, vaan siirry katsomaan muita.

Vierailija
51/58 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
52/58 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

up

Turha tätä keskustelua on nostaa, jos aloittaja itse ei kuitenkaan ole vastaamassa. Esimerkkinä kysymys, mitä nykytilanne sitten on ellei seurustelua; ollaan ihastuneita ja tosissaan, vietetään paljon aikaa yhdessä ja on sovittu, ettei tapailla muita. Minusta tuo kuulostaa parisuhteelta.

Vierailija
53/58 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin askeleen taaksepäin ja katsoisin mihin suhde menee. Jos mies ei voi "virallistaa" suhdetta, jotain suhteessanne/miehessä mättää. Näyttää siltä, että mies pitää sua varalla. Olet kiva tyyppi, muttet ehkä se oikea. Lopettaisin sinuna olemasta itsestään selvyys. Askel taaksepäin suhteessa ja katso miehen reaktio. Joko suhde väljähtyy tai mies tajuaa, että haluaa tosissaan olla kanssasi.

Vierailija
54/58 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekosyy, kuten taidat pohjimmiltasi tietää. Mies on suhteessa salamannopeasti, kun tapaa sen oikean.

Ei todellakaan ole nopea. Älä yleistä!

Vierailija
55/58 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

up

Turha tätä keskustelua on nostaa, jos aloittaja itse ei kuitenkaan ole vastaamassa. Esimerkkinä kysymys, mitä nykytilanne sitten on ellei seurustelua; ollaan ihastuneita ja tosissaan, vietetään paljon aikaa yhdessä ja on sovittu, ettei tapailla muita. Minusta tuo kuulostaa parisuhteelta.

Mutta ei oikeasti ole jos molemmat ei ole sitä mieltä. En nyt muista monesko kommenttini oli, mutta minun "suhteessani" ei voinut puhua tunteista, tykkäämisestä, ei jakaa kivoja hölmöjä rakastavaisten juttuja, ei olla hulluna toiseen, edes jutun alussa. Ei henkilökohtaisia keskusteluja, ei mitään mikä tukisi tunnepuolta. Kyllä se ulospäin ihan näytti parisuhteelta mutta ei todellakaan tuntunut siltä.

Vierailija
56/58 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies nyt vaan ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi kiintynyt. Tuollaiset "vietetään yhdessä aikaa" ja "hellitään" tason jutut ovat ihan normaalia fuckbuddy tason toimintaa monille miehille. Ei se välttämättä mitään tarkoita. Ja kun sinä olet ilmeisesti korviasi myöten ihastunut tähän mieheen, niin oikeastaan kaikki mitä mies tekee on ihanaa. 

Toi korviaan myöten rakastuminen on niin naurettavaa.

Jos nainen ei ole korviaan myöten rakastunut mieheen niin vaikka mies olisi mukava, ystävällinen ja auttavinen niin kaikki mitä se tekee on päin persettä.

Jos nainen on korviaan myöten ihastunut niin vaikka mies kohtelisi naista kuin paskaa niin se on niin ihana kuitenkin.

En ihmettele ollenkaan miksi parisuhteet ei toimi Suomessa.

Vierailija
57/58 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

up

Turha nostaa? Niin, koska kellään muulla ei voi olla tälläistä tilannetta ja tämä keskustelu on ainoastaan aloittajaa varten.

Vierailija
58/58 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki halua seurustella. En ymmärrä ongelmaasi. Sinänsä syy sille, että miksi ei edes sulle kuulu. Se voi olla mitä tahansa, ehkei mies halua ollenkaan seurustella, ei halua seurustella sun kanssa tms. Mies on sanonut ettei halua niin tilannehan on sulle selkeä ja simppeli. Sinä teet tottakai omat valintasi, mutta mies on ollut rehellinen ja avoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi