Olisitko salaa tyytyväinen jos miehesi penis olisi leikattu (aiemmin)?
Ei olisi esinahkaa jonka taakse voi kerääntyä likaa ja haisee. Olisi myös kestävämpi yhdynnässä ja ulkonäkö sutjakkaampi kuin nahallisen tuppimunan.
Mies ei ehkä runkkaisi mielellään kun se ei olisi niin mukavaa kuin normaalin peniksen kanssa.
Olisitko tästä kenties hyvilläsi, nainenhan tästä ehkä "hyötyisi"?
Kommentit (25)
Nykyinen mies on ympärileikattu. Exällä oli esinahka.
Aluksi en meinannut tottua sen nahattoman peniksen ulkonäköön, näytti hassulta :D mutta lopulta löydän kyllä enemmän hyviä puolia tuosta leikatusta! Kivempi ottaa suihin, aikoinaan kortsukin asettu paremmin ja pysy paikoillaan, ei haise!
Välillä vaikka exä olis munansa pessyt, niin silti sieltä nahan alta saatto tulla joku karva suuhun, hyi! Ja sehän latisti tunnelman.
Yhdynnän kannalta en ole huomannut mitään eroa ja tiedän myös, että mieheni runkkaa silloin tällöin, eli eipä estä tuo nahattomuus sitäkään touhua.
Silti en ole ympärileikkauksen kannalla. Jokaisen pitäisi saada päättää kehostaan!
En ikimaailmassa! Kieltäisin ei-terveydellisistä syistä tehdyt ympärileikkaukset koko maailmasta, jos vain voisin.
Minulla on ilmeisesti ollut onnea, kun en ole kokenut mitään haittaa ympärileikkauksesta ja naisetkin ovat pitäneet. Olen varmaankin yliherkkä ja kenties esinahalla varustettuna saisin orgasmin jo housut jalassa.
Olen kerran harrastanut seksiä leikatun jenkkimiehen kanssa, ei jäänyt mieleen mitenkään negatiivisessa eikä positiivisessakaan mielessä. Ihan sama mulle, onko mies leikattu vai ei. Suomessa tietysti suurin osa on leikkaamattomia.