X Factor "Snow Fairy from Finland" Saaran asenne
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016092722380769_vi.shtml
Miksi mua ärsyttää tuo henkilö koko ajan vain enemmän? Aluksi olin todella innoissaan, kuinka suomalainen menestyy maailmalla, mutta nyt on päällimmäisenä vain myötähäpeä. Nyt sitten on avautunut instassa. Odotan tuollaisen kylmän ja koppavan tyypin putoavan pian, ei pelkkä laulutaito riitä tähtiyteen.
Kommentit (257)
Joo sama. Aluksi kannatin täysillä vaikka en kyseisestä ihmisestä pidä, mutta nyt alkaa jo pikkuhiljaa ärsyttämään. Inhottaa se että kaikkea kritiikkiä pidetään kateutena ja aletaan heti itkemään siitä kun suomalaiset vaan haukkuu ja on kamalia mutta kyllähän nyt ulkomailla halutaan että on pirtee ja ihku ja ette vissiin typerykset ymmärrä että tällaista tää ison maailman meno on!!!!1!!!
Saara on mun mielestä hyvä laulamaan, ääni toimii varsinkin musikaaleissa. Asenne (ja esiintymisasut) vaan tökkii pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko seurata jos ei kiinnosta? En ymmärrä.
Ööö ei tullut mieleen että sarjaa voi haluta seurata aivan jostain muista syistä? Itse en todellakaan katso Saaran vuoksi, vaan itse sarjan vuoksi jota olen seurannut jo 7 tuotantokautta.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Joo sama. Aluksi kannatin täysillä vaikka en kyseisestä ihmisestä pidä, mutta nyt alkaa jo pikkuhiljaa ärsyttämään. Inhottaa se että kaikkea kritiikkiä pidetään kateutena ja aletaan heti itkemään siitä kun suomalaiset vaan haukkuu ja on kamalia mutta kyllähän nyt ulkomailla halutaan että on pirtee ja ihku ja ette vissiin typerykset ymmärrä että tällaista tää ison maailman meno on!!!!1!!!
Saara on mun mielestä hyvä laulamaan, ääni toimii varsinkin musikaaleissa. Asenne (ja esiintymisasut) vaan tökkii pahasti.
Jep, juuri tämä! Kiteytit hyvin sen mitä koitin sanoa!
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen miettinyt Forsbergin kohdalla. Kovasti jaksetaan kyyläillä jopa instagramissa asti, vaikka jo tyypin olemassaolo saa puolet palstasta vetämään kuun sieraimeen.
Hohhoijaa. Deal with it. Get a life.
Ps. jos et ole asiaa tiedostanut: vaikka Saara on suomalainen, Saara ei ole sinä. Kukaan ei arvioi sinua sen perusteella millainen Saara on tai ei ole.
Pps. Nolompaa kuin mikään jonkun muun tekeminen on sen jonkun muun tekemisistä noloutuminen. Etenkin netti-itkupotkuraivarien muodossa.
Ei tyylitajua, ei rentoutta esiintyessä, leuhkan ja falskin oloinen oloinen ja sitten vielä: mitä ihmettä se kumppani Meri tekee joka kuvassa/haastattelussa? Eikö se stara pitäisi olla vain ja ainoastaan Saara?
Näillä eväillä sitä menestystä ei koskaan tule, koska ehkä pohjalla on jotain epävarmuutta, jota suorittamisella ja teennäisellä pirteydellä yrittää peittää. Toivottavasti joku osaisi häntä oikeasti auttaa tai sitten kannattaisi jo luovuttaa suosiolla! Ja se "snow fairy from Finland", ei hyvää päivää kun mua hävetti sen puolesta. En siis ole kade, vaan realisti, joka ei tästä laulajasta saa irti mitään tunnetta enkä lämpöä.
No mun mielestä Saara ei ole teennäinen. Tosi aito suomalainen synkkyys on paskaa.
Mikä se ozzy on? Joku pimeyden ruhtinas? Teennäistä? Meniskö paremmin jos ois aidompi :)
Se on tosi herkkänahkainen. Reagoi ja avautuu kaikesta. Selittää tekemisensä puhki.
Sen vaatteet on hirveitä, en tajua noita keijujuttuja, kun se ei ole yhtään keijumainen. Ja sen äänen sävy on jotenkin sellainen kireä. Edellinen koelaulu oli pelkkää huutamista. Epämiellyttävä maku jää.
Mitä ihmettä sillä on päällä!!!!??? Pöllinyt jonkun mu*talaisen verhot :D :D ja löysäreisi, eeeeiiiiii.....
Vierailija kirjoitti:
Se on tosi herkkänahkainen. Reagoi ja avautuu kaikesta. Selittää tekemisensä puhki.
Sen vaatteet on hirveitä, en tajua noita keijujuttuja, kun se ei ole yhtään keijumainen. Ja sen äänen sävy on jotenkin sellainen kireä. Edellinen koelaulu oli pelkkää huutamista. Epämiellyttävä maku jää.
Joo tämä! Juuri katsoin videon mikä oli linkitetty (hänen sivuiltaan) IL:n sivuille ja voi myötähäpeää taas! Videon lopussa hän ikään kuin "kilahtaa" sille että hänen ranskankieliselle laululleen naurettiin, koska hänen faninsa käskivät hänen laulaa sen-- öö anteeksi mitä? Tämä on vain yksi esimerkki, mutta nimen omaan koko ajan on selittelemässä itseään eikä voi myöntää virheitään. Huonon biisivalinnankin sysäsi faniensa niskoille.
Todella kireä suorittaja, onton ja ylimielisen oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt ihmeessä miten tälläinen uutispimento on mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tämä! Juuri katsoin videon mikä oli linkitetty (hänen sivuiltaan) IL:n sivuille ja voi myötähäpeää taas! Videon lopussa hän ikään kuin "kilahtaa" sille että hänen ranskankieliselle laululleen naurettiin, koska hänen faninsa käskivät hänen laulaa sen-- öö anteeksi mitä? Tämä on vain yksi esimerkki, mutta nimen omaan koko ajan on selittelemässä itseään eikä voi myöntää virheitään. Huonon biisivalinnankin sysäsi faniensa niskoille.
Todella kireä suorittaja, onton ja ylimielisen oloinen.
Haluaisitko linkata tuon videon tänne?
Vierailija kirjoitti:
Joko Aalto on heiluttanut lessukorttia saadakseen itropisteitä?
Ai kertonut lestadiolaisuudestaan?
Vierailija kirjoitti:
Joko Aalto on heiluttanut lessukorttia saadakseen itropisteitä?
luulin et se heivaa sen mimmin euroviisujen jälkeen, mutta oli näköjään vielä tämä kortti...
Saara voisi joskus vaan myöntää että teki virheen. Teki virheen että lauloi ranskaksi : se olikin fanien syy. Inttää vastaan tuomareille : kaikki tekee niin ja se kuuluu ohjelmaan (höpön löpön).
Aistin tietynlaista ihmistyyppiä hänestä.
Menestyminen vaatii myös nöyryyttä, omien virheiden myöntämistä, sietämistä tulla opetetuksi, myöntämisen, että ei ole kaikessa hyvä, ja kyvyn sietää kritikkiä.
Mimmille on haaste jo useasti heitetty, mutta...