Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää ei-tylsä raitis mies

Vierailija
28.09.2016 |

Tuntuu, että kaikki hauskat, luovat ja persoonalliset ihmiset ovat jonkin sortin juoppoja tai narkkeja.

Haluaisin miehen, joka ei juo itseään humalaan (tai vain harvoin, enintään kerran kuussa) muttei kuitenkaan ole yltiövakava suorittaja ja kontrollifriikki vaan hauska ja spontaani. Onko tämmöisiä olemassakaan?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin olisi, mutta olen melko erakoitunut ja välttelen pariutumismahdollisuuksia.

Vierailija
22/26 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kommenttien perusteella tilanne Suomessa näyttää toivottomalle.

Ei ole muuta kuin juoppoja tai sitten "jännämiehiä" mitä ne nyt sitten ovatkaan.

Normaalia, miehen kriteerit täyttävää siis ei löydy?

Kyllä minä suuntaisin katseeni ulkomaille jos en jo täällä olisi. Onko ihme että suomalaiset kuolee pian sukupuuttoon?  ....ja onko se sitten mikään vahinko.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan kuulostaa ihan normaalilta mieheltä. Niitä tapaa esim. harrastusporukoissa ja siellä heihin on hyvä tutustuakin. 

Vierailija
24/26 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi hitttto kirjoitti:

Kyllä kommenttien perusteella tilanne Suomessa näyttää toivottomalle.

Ei ole muuta kuin juoppoja tai sitten "jännämiehiä" mitä ne nyt sitten ovatkaan.

Normaalia, miehen kriteerit täyttävää siis ei löydy?

Kyllä minä suuntaisin katseeni ulkomaille jos en jo täällä olisi. Onko ihme että suomalaiset kuolee pian sukupuuttoon?  ....ja onko se sitten mikään vahinko.....

Paras on kun menette sinne ulkomaille vaan. Ei suomalaiset miehet jaksa yrittää mielyttää teitä prinsessoja.

Vierailija
25/26 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on, enkä mä tästä luovu.

Mutta ehkä se löytämisen ongelma on, että tämä oma helmeni ei ulospäin näytä mitenkään jännältä tai sanavalmiilta tai hauskalta. Mutta semmoinen siellä kuoren alla on, kun ehti ensin vähän tutustua. Vieraiden kesken on aika hiljainen, kuuntelee enemmän kuin touhottaa.

Eikä oikeastaan tee numeroa muutenkaan itsestään vaan antaa tekojensa puhua. Tai niin, osaa tuo puhuakin. Kantaa vastuunsa keskustelussa ja voidaan välillä väitelläkin.

Vierailija
26/26 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsä mää ole.

Haha

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme