Suositelkaa paras gynekologi, Seinäjoki KIIRE
Suositelkaa parhaita gynekologeja Seinäjoelta tai Lapualta. On epäilys ja PELKO kierukkaongelmasta, mutta kunnallinen antaa gynelle ajan vasta yli 2 VIIKON päähän! Käsittämätöntä, ja täällä muka vieläkin jaksetaan uskoa ja puhua kuinka Suomessa on hyvä ja toimiva sairaanhoito. Vit*t sanon minä!
Eli minulle hyvä ei tarkoita hellää ja kaunissanaista, vaan taitavaa ja asiansa osaavaa. Pitäisi ultrata, mutta eiköhän jokaisella yksityisellä laitteet siihen ole.
Kommentit (15)
Terävä ei ole Terveystalon listoilla, ainakaan nettisivujen mukaan. Muita?
Sirkka-Liisa Ala-Fossi on toinen ihan huippu. Hänellä seuraavat ajat näyttää olevan parin viikon päähän kans...
Jaa okei, hölmö ei osannut käyttää sivuja oikein. Kiitos!
Noi aiemmin mainitut on ok, mutta suosittelen erikoislääkäri Outi Laajalahtea. Pitää vastaanottoa myös Kompassissa Hyllykalliolla.
Sirkka-Liisa Ala-Fossi on ihan ykkönen! Kuuntelee, ottaa asiakkaan huomioon ja osaa hommansa.
Itse en jatkossa edes harkitse muita, jos vaan on Sirkka-Liisalle suinkin mahdollisuus päästä.
Nostan tätä keskustelua. Ketä suosittelette?
No kyllä sen kierukan saa ultrattua ihan kuka vaan.
Sirkka Ala-fossille täältäkin peukutus. Toinen hyvä on Leena Jokipii, vielä reilu vuosi sitten otti vastaan Lääkäritalolla (mikälienytonkaan, Vapaudentiellä). Laittoi mulle kierukan tuolloin ja ultrasi ennen ja jälkeen. Suosittelen.
Yleisesti tän alueen gynejä mietin. En enää tuota ap ongelmaa. Ehkäpä se on jo hoidossa. :-D
Moni E-P:n gyneistä on siirtynyt eläkkeelle, ja olis kiva löytää hyvä ja pitkäaikainen lääkäri.
Tarve ois kirjoitti:
Ottaako Ala-Fossi uusia?
Ottaa vielä uusia, just olin lähipäivinä ekaa kertaa 😊
Ja suositus myös täältä 👍
Iiris Terävä Terveystalolla. Paras. Toki aika suosittu niin ei välttämättä samalle päivälle saa aikaa...