Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies : Ahdistaako sinua että joku on pannut naistasi isommalla kyrvällä kuin sinulla on?

Vierailija
28.09.2016 |

Mies : Ahdistaako sinua että joku on pannut naistasi isommalla kyrvällä kuin sinulla on?

Vaihtoehdot

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on kertomansa mukaan sextannut niin. 50 miehen kanssa. Kyllä siihen joukkoon mahtuu monenlaista. Yksi oli ollut ihan mikro, vaimo oli hoitanut homman nopeasti ja on kuulemma ollutkaan pari tosi isoa. Itse olen kuulemma isohko ja siihen on tyytyminen 😁

Vierailija
2/16 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan

Vierailija
4/16 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, miksi ahdistaisi?

Vierailija
5/16 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että niin olisi voinut käydä.

8=======>

Vierailija
6/16 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se koko haittaa mutta jos niitä fb kumppaneita ja satunaisia hupsutteluja on kpl enemmän kuin asukkaita pienessä kaupungissa sisältäen kaikki rodut, värit ja mausteet niin 😨😨😨......nou thanks for me. .jatkakoon vain international linjaansa

Kaikilla on historia ja elettyä elämää mutta toisilla se on kirjavampaa kuin toisilla, ja kaikki todellakin vaikuttaa kaikkeen ihan loppujenlopuksi.

Valinnoilla on väliä.

Vierailija
7/16 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että niin olisi voinut käydä.

8=======>

Juuso hei se oli unta vain 😴

Ja oikea vastaus on 6======&gt niin kaikki viidestä ylöspäin pyöristetään.

Vierailija
8/16 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista. Enemmän ahdistaa, jos tavaraa on jaettu useille kymmenille. Itsekin koitan pitää jonkinlaista tasoa, enkä pane jokaista haaransa levittävää pissistä tai vajakkiämmää, ja toivon samaa kumppaniehdokasnaiselta, itsensä arvostamista.

Vierailija
9/16 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, ahdistaako sinua, että miehesi on käynyt nussimassa todennäköisesti itseäsi kauniimpaa naista? Ehkä jopa monesti?

Naurettavaa.

Vierailija
10/16 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, ahdistaako sinua, että miehesi on käynyt nussimassa todennäköisesti itseäsi kauniimpaa naista? Ehkä jopa monesti?

Naurettavaa.

Tämän takia kannattaa olla vetävä puuma. Voi valita aina ne kokemattomimmat nuoret miehet. 

Vierailija
11/16 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa.

Tämän takia kannattaa olla vetävä puuma. Voi valita aina ne kokemattomimmat nuoret miehet. 

Kysymys oli nyt siitä, että täytyy olla mielessä jotain vinksallaan, jos täytyy entisistä panoista kokea alemmuuskomplekseja. Oli nainen tai mies.

Vierailija
12/16 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus edellisessä elämässä ahdisti. Nyt vapaana olen tajunnut, että mähän oon itseasiassa aika hyvin varustettu ja nyt asia ei haittaisi mua pätkääkään vaikka millainen hevonen olisi käynyt kyntämässä.

Ja se eksäkin kysyi petiin eksymisen vuoden tauon jälkeen, että oonko mä jotenkin kasvanut sieltä? :D

Vierailija
13/16 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyytyväinen mies kirjoitti:

Vaimo on kertomansa mukaan sextannut niin. 50 miehen kanssa. Kyllä siihen joukkoon mahtuu monenlaista. Yksi oli ollut ihan mikro, vaimo oli hoitanut homman nopeasti ja on kuulemma ollutkaan pari tosi isoa. Itse olen kuulemma isohko ja siihen on tyytyminen 😁

50 miehen kanssa??!! ite en kyllä tommoista lorttoa huolisi ,kunnon jakorasia

Vierailija
14/16 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mutta jos saan tietää että on tehnyt asioita muiden kanssa joita ei suostu tekemään minun kanssa, vaikka haluaisin, niin se tappaa rakkauden. Saa mennä takaisin niitten luo, joita oikeasti arvosti. Minä löydän jonkun toisen, tai oon yksin.

Vierailija
15/16 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ahdistaisi, kun oman vehkeen tuntien se olisi 100% selviö, että näin olisi tapahtunut. Siitä asiasta ei olisi koskaan mitään epäselvyyttä.

m42

Vierailija
16/16 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpö löpö.

Opiskelet ensin lukiossa jonka aikana menee neitsyys niin. Puolivälissä + opiskelet viisi vuotta ja etsit sen jälkeen työn, vakiinnut ja alat etsiä sitä lasten tekijää. Siinä on n. 80-100 kuukautta. Eli yks heppu/2kk. Ei ole paljon viehättävälle nuorelle naiselle.

Mietipä sitä kun oma tyttöni väittää olleensa vaan kahden kanssa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme