Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein teet seksialoitteen miehellesi?

Vierailija
28.09.2016 |

Entä kuinka usein teillä on seksiä?

Oletko tyytyväinen määrän ja laatuun?

Mihin olet tyytyväisin seksielmässäsi ja mikä eniten mättää?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran viikossa. Mies harvemmin tekee aloitteen. Seksiä meillä on noin kerran viikossa, välillä harvemmin. Laatuun olen tyytyväinen, määrään en.

N21

Vierailija
22/28 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista koska vaimo olisi viimeksi tehnyt aloitteen. Itse tein aiemmin 2-4 aloitetta viikossa. Joskus muinoin ne johti pääosin seksiin, viimeiset pari vuotta seksiä on ollut ehkä kerran kuussa. Lienee sanomattakin selvää, että olen kyllästynyt pakkeihin ja teenkin aloitteita vain 1-2 kertaa kuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/28 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista koska vaimo olisi viimeksi tehnyt aloitteen. Itse tein aiemmin 2-4 aloitetta viikossa. Joskus muinoin ne johti pääosin seksiin, viimeiset pari vuotta seksiä on ollut ehkä kerran kuussa. Lienee sanomattakin selvää, että olen kyllästynyt pakkeihin ja teenkin aloitteita vain 1-2 kertaa kuussa.

Sama täällä, kun lapset kasvaa vähän, niin laitan lusikat jakoon. Kuulemma on olemassa sellaisia naisia, jotka oikeasti pitävät seksistä, eivätkä harrasta sitä vain pakon edessä. Sinkkuna olon seksittömyydenkin kestää paremmin, mitä tilanteen jossa haluaa oikeasti toista, mutta ei saa.

Vierailija
25/28 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 vuotta naimisissa. Viisi lasta tehty. Vaimo ei halua lainkaan, mistä kärsin pirusti. Olen vain isä ja rahantekokone saatana. Kotitöistä teen yli puolet.

Vierailija
26/28 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ip

Vierailija
27/28 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka päivä ellei mies kerkeä ensin. Meillä on seksiä noin 4-7 kertaa viikossa, riippuen siitä miten ollaan kotona ja kuinka kiire on. 

Vierailija
28/28 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää tehdä aloitteita, viimeksi seksiä v.2014. 10 v.yhdessä. Eroaisin jos se ei olis niin vaikeaa, en haluaisi luopua kodistamme millään.Olen 30 ja mies 51, olisi pitänyt olla järkevä ja valita nuorempi mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan