Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein teet seksialoitteen miehellesi?

Vierailija
28.09.2016 |

Entä kuinka usein teillä on seksiä?

Oletko tyytyväinen määrän ja laatuun?

Mihin olet tyytyväisin seksielmässäsi ja mikä eniten mättää?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin se olin minä joka tein aloitetta pari kertaa viikossa mutta mies harvoin lähti mukaan. Hän kyllä seuraavana päivänä teki itse aloitteen joten totesin että hän on mieluummin se aloitteentekijä eikä mun tarvitse siitä huolehtia. Mies kyllä tietää että mä haluan. Nykyään vain muistutan miestä jos alkaa edellisestä kerrasta olemaan viikko aikaa...

pari 50+ 20v yhdessä

Vierailija
2/28 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen lähes kaikki aloitteet ja oviksen aikoihin yritän monena iltana peräkkäin. Mies lähtee kyytiini kuitenkin vain noin 1-2 kertaa viikossa, parhaimmillaan kolme kertaa viikossa. Olen aika tyytyväinen niin määrään kuin laatuunkin. Olemme olleet yhdessä kaksikymmentä vuotta ja tunnemme toisemme hyvin. Toki välillä seksi on vähän sitä ja samaa, mutta saamme molemmat siitä sitä mitä haluamme ja yhteinen arki maistuu.

Vierailija
4/28 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka toinen päivä. Seksiä meillä on vaihtelevasti n. 3-8 krt viikossa. Olen hyvin tyytyväinen seksielämäämme. Rakastan sitä, että mies usein keskittyy vain minun mielihyvääni omansa sijaan, vastavuoroisesti minä toisilla kerroilla vain hänen. Ei meillä oikeastaan mikään mätä, jos jotain nyt pitää mainita niin ehkä se, että mies on välillä niin innoissaan että laukeaa "liian nopeasti", usein vain hetkeä ennen kuin itse tulisin.

Vierailija
5/28 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan.

Sama.

Ja juteltiin juuri aiheesta parin kaverin kanssa, heilläkin sama. Ja mieskin jutellut aiheesta kaverinsa kanssa ja heillä sama.

Luulin olevani ainoa.

Siis kyllä minä saatan epäsuorasti ehdotella, mutta varsinainen aloite tulee mieheltä.

Vierailija
6/28 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaisemmin se olin minä joka tein aloitetta pari kertaa viikossa mutta mies harvoin lähti mukaan. Hän kyllä seuraavana päivänä teki itse aloitteen joten totesin että hän on mieluummin se aloitteentekijä eikä mun tarvitse siitä huolehtia. Mies kyllä tietää että mä haluan. Nykyään vain muistutan miestä jos alkaa edellisestä kerrasta olemaan viikko aikaa...

pari 50+ 20v yhdessä

Ihanko oikeasti mies on noin tylsä? Siis viittaa kintaalla sinun aloitteillesi ja haluillesi tylysti ja sitten kun Hän tekee aloitteen, niin sinun pitää olla heti reidet auki ja innoissasi siitä? Yök, en varmasti katsoisi tuollaista pelleä yhtään.

Vierailija
7/28 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon aloitteet voi laskea yhden käden sormilla. Itsekkään en juuri jaksa enää aloitteita tehdä, kun näkee ettei vaimoa homma juurikaan kiinnosta.

Vierailija
8/28 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein aiemmin aloitteita usein, pakit tuli yli 90 prosenttisesti. Jossain vaiheessa riitti, en tee aloitteita, eikä meillä ole ollut seksiä yli vuoteen. En oo tyytyväinen, mutta vaikka tuo mies nyt yllättäisi ja haluaisi seksiä, en minä enää siihen ryhdy. En halya enää rikkoa itseäni. Seksin voi hankkia muualtakin.

Vierailija
9/28 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes aina. Meillä on seksiä pari kertaa viikossa ja minusta voisi olla enemmänkin. Laatuun olen tyytyväinen.

Vierailija
10/28 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmassa osassa vastauksista nainen haluaisi enemmän seksiä mieheltään kuin saa, niin meilläkin.

Itse olen havainnut paljon paremmaksi tehdä korkeintaan kaksi aloitetta viikossa, jolloin pakkien saamista ei juuri tapahdu (se on aina kolaus itsetunnolle) ja jättää aloitteet kokonaan tekemättä viikolla jolla mies tekee yli yhden aloitteen. Todella harvoin mies haluaa seksiä yli kahta kertaa viikossa ja jos joskus sattuu haluamaan, pakkeja ei saa koskaan. 14v suhde, iät 35-40v.

Vierailija
11/28 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan.

En minäkään siis omalle miehelleni.

Vierailija
12/28 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kerran kysyi vaikean kysymyksen: "Jos olisin vakavasti sairas ja toivoisin, että kerran saisin kokea tekemäsi aloitteen, tekisitkö?" En voinut kuin vaieta. En pystynyt vastaamaan rehellisesti, että en tekisi edes silloin.

Vierailija
13/28 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että en melkeinpä koskaan. Seksiä on kuitenkin päivittäin. Vähän mättää se, ettei esileikkiä ole paljon ja ainoa keino saada sitä edes vähän on se, että mies tekee aloitteen ja joutuu 'lämmittelemään' mua.

Vierailija
14/28 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa, että en melkeinpä koskaan. Seksiä on kuitenkin päivittäin. Vähän mättää se, ettei esileikkiä ole paljon ja ainoa keino saada sitä edes vähän on se, että mies tekee aloitteen ja joutuu 'lämmittelemään' mua.

Kuinka pitkä suhde? Tai siis lyhyt?

Vierailija
15/28 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tein aloitteen joka toinen päivä. Lähes joka kerta mies kuitenkin torjui aloitteeni. Enää en tee, koska en jaksa aina tulla torjutuksi. Sitäpaitsi jos seksiä on minun aloitteesta niin minä en saa esileikkiä (mies odottaa että aloitteentekijänä minä lämmittelen häntä ja sitten pitäisi heti panna). Nykyään seksiä on kerran kuussa, miestä ei ilmeisesti kiinnosta useammin. Meillä on siis seksiä vain kun miestä haluttaa. Hänen halut ei syty minun aloitteista, vaan niitä joko on edeltävästi tai sitten ei ole, yleensä ei ole. Ja koska joku aina vetää painon näihin keskusteluihin mukaan, niin painan tasan samanverran nyt kuin tavatessamme.

Vierailija
16/28 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/28 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä suhde? Tai siis lyhyt?

Useampi vuosi.

Vierailija
18/28 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aloitteen varmaan 1-2 kertaa viikossa, seksiä on keskimäärin 3-4 kertaa viikossa. Molemmat ollaan lähellä viittäkymppiä ja yhdessäoloa 30 v.

Vierailija
19/28 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, pari vuodessa.

Vierailija
20/28 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka päivä teen aloitteen, seksiä n.3-10x viikossa. Tyytyväinen olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi