Mies kieltää minua hankkimasta uutta kumppania eron jälkeen
Olen siis eroamassa väkivaltaisesta puolisostani ja hän ei kuulemma anna minun pitää lapsia asumassa kanssani, jos jossain vaiheessa löytäisin toisen miehen. Siinä vaiheessa lapset pitäisi antaa täysin mieheni hoitoon ja pysyvästi hänen kanssaan asumaan. Kuulemma mies ei siedä, jos he joutuisivat tutustumaan uuteen "isähahmoon". Itselläni ei kyllä olisi mitään sitä vastaan, että mieheni löytäisi uuden kumppanin ja että lapset voisivat tietenkin hänenkin seurassa viettää aikaa, kunhan se uusi kumppani olisi fiksu ja vastuullinen ihminen. Tämä ero tuntuu ihan painajaiselta jo muutenkin ja nyt sitten tuli tällainenkin juttu sekoittamaan tilannetta! :(
Kommentit (14)
Et todellakaan kuuntele enää lausettakaan mieheltä, puhuu vaan lämpimikseen, Uuden kumppanin hankit jos olet hankkiaksesi, se ei ex-miehellesi kuulu.
No eihän sillä mutään määräysvaltaa suhun ole. Kunhan olette eronneet, voit tehdä elämälläsi mitä haluat.
Soita naisten linjan maksuttomaan puhelimeen 080002400.
Voimia sinulle eron läpikäymiseen. - En nyt lähde leukailmaan, että voithan miehellesi vastata, että ollos huoleti oletkin ajatellut vastaisuudessa asettua yhteen naisen kanssa. Mutta ilmeisesti mies uskoo olevansa itse erinomainen vanhempi lapsille. - Tovottavasti onkin sitä ja näyttäsi sen käyttäytymällä asiallisesti
Ei voi kieltää. Ei ole myöskään peruste esim. huoltajuusmuutoksille ellei hälyttävää ilmene.
Jos miehesi on väkivaltainen, voit hyvin saada yksinhuoltajuuden.
Älä ota mitään kantaa. Jaha, seuraava asia. Miehen mielipiteellä ei ole merkitystä, ja se ehtii muuttua. Mutta jos nyt menet lupaamaan tai toisaalta väität kovasti vastaan, hän saattaa jumittua näkemykseensä. Kestää kuitenkin pitkään, ennen kuin yksinhuoltajan miesasiat etenevät pisteeseen, jossa on pakko kertoa exälle.
Miten se väkivaltainen ukkosi löytää fiksun ja vastuullisen ihmisen?
Vierailija kirjoitti:
Hän tykkää sellaisista kilteistä ja myöntyväisistä naisista. Hän on itse se pahis, muttei siedä kumppaninaan vastaavantyyppistä persoonaa.
Ootko sama tyyppi joka on vähän väliä eroamassa, oli jo asuntokin mutta et saanut aikaiseksi muuttaa? Musta tuntuu että lasten ois hyvä lähtä ihan muille ihmisille. Sä oot ihan pöhkö, uskot kaikki miehes päättömät jutut ja mies on väkivaltainen hullu.
Jos provo niin osoittaa huonoa makua. Jos ei provo niin ota yhteyttä tuohon mainittuun naisten linjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän tykkää sellaisista kilteistä ja myöntyväisistä naisista. Hän on itse se pahis, muttei siedä kumppaninaan vastaavantyyppistä persoonaa.
No, totta kai tykkää.
Ei se voi kieltää. Ei ole Suomessa mahdollista.