Ehkäisykeskustelua
Taustaa: +40 pariskunta, lapset tehty. Juttelua seksin jälkeen.
Nainen: Kuulemma jo yksikin tupakka pillereiden kanssa aiheuttaa suuremman terveysriksin.
Mies: No eikös kaikki sun kaveritkin polta?
Nainen: Juu, mutta niillä onkin kaikilla kierukat
Mies: No meille se ei sovi niinkuin muistat
Nainen: Aivan mutta enhän minä poltakaan että ihan sama
Mies: Laita johtimet poikki, eihän me lapsia tehdä enää. Sinä et kohta enää saisi vaikka haluaisitkin.
Nainen: Ei niin, mutta sulle se leikkaus olisi niin paljon helpompi
Mies: Jep. Minulla on kuitenlkin +25 hedelmällistä vuotta vielä jäljellä.
Nainen: Aiot siis tehdä niitä jonkun toisen kanssa.
Mies: No en tietenkään. Mutta kaikkihan on mahdollista. Ei tämä viime vuosina niin onnellista ole aina ollut. ehkä sinä lemppaat minut heti kun lapset on isompia.
Nainen: -
Mies: Ai jaa? Ja sitten minä löydänkin uuden nuoren vaimon mutta en pysty enää saaman lapsia
Nainen: En mä niin sanonut, en mä sinua aio jättää. Sinä siis oikeasti aiot vielä tehdä lapsia?
Mies: En aio mutta mistä sitä koskaan voi tietää, eihän meidän jatko ole yksin minusta kiinni.
Nainen: Sinäkö muka hoitaisit viis-kuuskymppisenä niitä vauvoja.
Mies: Ei välttämättä tarvitse, nuori vaimo jaksaa kyllä ja niitähän voisi tehdä sillä puheella että se hoitaa.
Nainen: Nojoo, varmaan joku filippiiniläinen tai thai tyttö tuohon suostuiskin.
Mies: Ei kiinnosta thai tytöt, Sitä paitsi sehän voisi olla vaikka joku suomalaisen ökysuvun tyttönen jolla kyllä on hoitajiin varaa.
(tässä vaiheessa mies huomaa että puhe on taas kerran johdateltu lopullisesti pois alkup. aiheesta, parempaan aiheeseen eli, miehen pahuuteen, mutta ei voi enää estää sitä).
Nainen: No pane niitä thai tyttöjä sitten jos siltä tuntuu.
MIes: Lähtee vessaan
M
Kommentit (2)
Naisen reaktio johtuu siitä, ettei kukaan nainen halua kuulla olevansa viittä vaille vanha maho ämmä ja vielä tulla muistutetuksi siitä, että mies voi kyllä saada lapsia muiden kanssa, jos siihen päädytään. Tosiasioitahan nuo ovat ja fiksu nainen ei niistä ala väittelemään.
No joo... En nyt halua väittää ketään viittä vaille mahoksi, mutta jos naisella ei oikeasti ole hedelmällisiä vuosia jäljellä juurikaan, niin eiköhän se paina vaa'assa aika paljon. Ja kyllähän sitä mies voi leskeksi jäädä melko nuorenakin. Lisääntymiskyky voisi kyllä siinä suhteessa auttaa uuden elämän rakentamisessa. Veijarit jemmassa ovat tietysti ihan hyvä ratkaisu myös.
Ja ennen kuin alatte kivittämään, niin kyllä menen sterilisaatioon ennen vaimoani, jos joskus sellaiseen ehkäisyyn päädymme.
Ratkaisu on miehen piuhat poikki, mutta sitä ennen vejareita jemmaan hätätilannetta varten. Tehdäänhän sitä avioehtojakin.
Naisen reaktio johtuu siitä, ettei kukaan nainen halua kuulla olevansa viittä vaille vanha maho ämmä ja vielä tulla muistutetuksi siitä, että mies voi kyllä saada lapsia muiden kanssa, jos siihen päädytään. Tosiasioitahan nuo ovat ja fiksu nainen ei niistä ala väittelemään.
Fiksunkin naisen on kyllä hankala pitää se paha mieli erillään keskustelusta ja siksi nuo kitkerät (ja epäreilut) thaityttökommentit luiskahtelevat ulos ihan väkisin (ja sillä hetkellä tuntuvat varmasti ihan oikeutetuilta).
N36 (aika rientää...)