Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaduttaa se, miten kohtelin exää

Vierailija
27.09.2016 |

Erosta on vuosi aikaa. Suhteen päättymisen suurin syy oli kommunikaatio ongelmat. Eron jälkeen ex-vaimo olisi halunnut keskustella asioista kanssani, mutta minä en pystynyt. Nyt kaduttaa. En ole nähnyt exää kertaakaan tämän vuoden aikana. Meillä ei ole yhteisiä lapsia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on varmaan nyt uudessa suhteessa ja se harmittaa sinua?

Vierailija
2/8 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän voit korjata kommunikaatiovikojasi, lukea aiheesta ja harjoitella. Eipä sitten seuraava suhde kaadu samasta syystä. Vai oliko se eksä niin hyvä saalis, että kaduttaa sen takia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun suljin hänet pois elämästäni kokonaan. Olen ollut täysin pelle. Ap

Vierailija
4/8 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli vahva nainen. En ollut tottunut sellaiseen. Olen ollut tosi lapsellinen. Ap

Vierailija
5/8 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita puhua. Tai jos hän vuorostaan ei tahdo niin kirjoita kirje.

Tärkeää ei välttämättä ole se että palaa yhteen vaan se että olisi reilu toiselle ja pyytää anteeksi asioita joita katuu tai ovat jääneet mieleen.

Kaikki me tehdään virheitä mutta hyvä että pääsee niistä yli ja oppisi jotain, kaikkea hyvää

Vierailija
6/8 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin täynnä vihaa, että en halunnut nähdä häntä silmissäni. Mitähän kirjoja kannattaisi lukea, että osaisin jatkossa olla aikuinen? Toivoisin, että törmäisin exää jossakin. Sen jälkeen olisi helpompi laittaa viestiä tms. Nyt en vaan kehtaa. Olin niin tyly ja etäinen. Ap

Vierailija
7/8 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän kirjoja kannattaisi lukea, että osaisin jatkossa olla aikuinen?

Lue Pekka Saurin "Toisen kanssa: ihmissuhteet sopimuksina". 

Vierailija
8/8 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä, haen ton kirjastosta. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan