On lähellä että ajaudun pettämään.
Oma mies lähinnä kiukuttelee kotona, enkä edes tiedä mistä asiasta. Joko huutoa tai mykkäkoulua joka viikko. Välillä tietysti ihania hetkiä, mutta ne ei kauaa kestä. Lisäksi en saa seksiä, mies torjuu aloitteeni. Paskaa ja torjumista sataa niskaan ilman että kerrotaan syytä. Varmaan purkaa omaa pahaa oloaan niskaani, mutta silti. Nytkin se on taas suuttunut jostain eikä suostu kertomaan mikä on vikana. Olen niin väsynyt tähän. Kiitosta ei tule vaikka teen melkein kaikki kotityöt. Yksi eksä otti yhteyttä yllättäen. Meillä oli varsin hyvä seksielämä, ja se haluaisi lämmitellä suhdetta uudelleen.. Olen niin puutteessa miehen pihtaamisen takia, että en tiedä mitä tehdä. Läheisyyden puutteessa ja seksin puutteessa. :(
Kommentit (21)
En tajua, miten joku voi sanoa "ajautuvansa" petäämään. Jos olosi on tukala, puhut miehelle. Sanot vaikka suoraan, ettet kestä pidempään ilman seksiä ja ero on lähellä. Miksi jatkaa noin huonossa suhteessa, jos on pakko hakea mielihyvä suhteen ulkopuolelta?
Mitään ajautumista ei tuossa ole. Joko pettää tai ei. Joku sellainen jolla ei ole juuri mitään elämänkokemusta, kuten lahkosta vapautunut kaunis nainen, voi ajautua aluksi viattomuuttaan vaikkapa sängystä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
En tajua, miten joku voi sanoa "ajautuvansa" petäämään. Jos olosi on tukala, puhut miehelle. Sanot vaikka suoraan, ettet kestä pidempään ilman seksiä ja ero on lähellä. Miksi jatkaa noin huonossa suhteessa, jos on pakko hakea mielihyvä suhteen ulkopuolelta?
en ole koskaan pettänyt enkä suunnitellut pettäväni. eksän yhteydenotto vaan tuntui niin hyvältä, kun muistin että joskus joku minuakin halusi ja halusi antaa minulle nautintoa.. sain itseni kiinni ajatuksesta että sen tunteen haluaisin niin kovin tuntea taas ja nyt siihen olisi mahdollisuus.. ap.
Onko sulla joku ilta vapaata? Missä päin pyörit? Annetaan ajautumiselle mahdollisuus... ;-)
M38
Juuei se pettäminen ole mitään sellaista, mihin "ajaudutaan". Kyllä se vaatii ihan oman aktiivisen valinnan tehdä niin.
Vittu mikä sanamuoto. Ihminen pettää tai ei petä. Ajaudun pettämään = petän ja olen selkärangaton nilviäinen joka kieltäytyy ottamasta vastuuta omista teoistaan.
Mitä tuossa turhaan pettämään. Jätä mies ja pane "luvan kanssa" sinkkuna. Ei tollaisella suhteella ole mitään tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vittu mikä sanamuoto. Ihminen pettää tai ei petä. Ajaudun pettämään = petän ja olen selkärangaton nilviäinen joka kieltäytyy ottamasta vastuuta omista teoistaan.
Höpö höpö, pettäminen voi olla ihan vahinko, eikä se haittaa mitään jos ei jää kiinni.
Ymmärrän täysin. Jos suhde on köyhä ja kaipaa läheisyyttä, mutta ei ole valmis päättämään suhdetta, voi ajautua melkoisiin dilemmooihin ja seikkailuihin.
Etkö voisi vain ajautua eroamaan? Ei se muutama hyvä hetki siellä paskan keskellä kuitenkaan riitä. Eikä tarvikaan riittää.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin. Jos suhde on köyhä ja kaipaa läheisyyttä, mutta ei ole valmis päättämään suhdetta, voi ajautua melkoisiin dilemmooihin ja seikkailuihin.
Kiitos. Kiva että edes joku ymmärtää, vaikka aihe on sellainen että pahaa mieltä varmasti jollekin tulee, koska minunkin mielestä pettäminen on väärin ja paha teko. Tässä parisuhteessa on vaan niin paljon muuta hyvää, minkä vuoksi en halua rikkoa kaikkea ja koko perhettä ja erota, toivon koko ajan että henkinen ja fyysinen läheisyys palaa, ja jos mies on vaikka masentunut niin hän hankkii apua. Mutta olen haavoittuvassa ja alttiissa tilassa sille, että joltakin, josta olen joskus välittänyt ja jolta saanut älyttömän hyvää seksiä niin sängyssä kuin sen ulkopuolelle, saa huomiota ja vihjeen hyvän seksin jatkumisesta. Kaipaan niin paljon haluavaa kosketusta ja katsetta. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla joku ilta vapaata? Missä päin pyörit? Annetaan ajautumiselle mahdollisuus... ;-)
M38
Arvasin että joku on heti kuin korppikotka haaskalla =D
Vierailija kirjoitti:
Etkö voisi vain ajautua eroamaan? Ei se muutama hyvä hetki siellä paskan keskellä kuitenkaan riitä. Eikä tarvikaan riittää.
Olet varmaan oikeassa, että ei ne muutamat hyvät hetket riittäisi.. Ap.
Millä te muut masentuneen puolisot oikein jaksatte? Siis kun masennus ilmenee lähinnä ärtyisyytenä, etäisyytenä, raivonpurkauksina ja haluttomuutena seksiin? Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Kiva että edes joku ymmärtää, vaikka aihe on sellainen että pahaa mieltä varmasti jollekin tulee, koska minunkin mielestä pettäminen on väärin ja paha teko. Tässä parisuhteessa on vaan niin paljon muuta hyvää, minkä vuoksi en halua rikkoa kaikkea ja koko perhettä ja erota, toivon koko ajan että henkinen ja fyysinen läheisyys palaa, ja jos mies on vaikka masentunut niin hän hankkii apua. Mutta olen haavoittuvassa ja alttiissa tilassa sille, että joltakin, josta olen joskus välittänyt ja jolta saanut älyttömän hyvää seksiä niin sängyssä kuin sen ulkopuolelle, saa huomiota ja vihjeen hyvän seksin jatkumisesta. Kaipaan niin paljon haluavaa kosketusta ja katsetta. Ap.
Minkälaisia aloitteita teet? Jotain konkreettista vai vihjailetko vain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia aloitteita teet? Jotain konkreettista vai vihjailetko vain?
Sekä että. Vihjailuista mies vaihtaa puheenaihetta. Konkreettisista mies työntää minut tai käteni pois. Ja jos sanon suoraan että haluan seksiä niin mies vaikenee. Ap.
Minun mieheni ei halua enää seksiä kanssani koska olen lihonut, stressi jne. Huutaa ja nalkuttaa kaiket illat. Liitto nyt natisee muutenkin. Toivoisin vain että hän löytäisi jotain työtä ettei eron jälkeen joudu veneen alle.
Kerro miehellesi, ehkä se saa hänet skarppaamaan. Pettäminen on kuvottavaa.